Lista lokakuisista

Minäkin liityn nyt vihdoin, vaikka olen lukenut palstaa jo pitkään ja saanut suunnattomasti vertaistukea jo siitä :)

21.10. / Elena / 27v / 1. / Kätilöopisto

Haluaisin myös liittyä Facebook- ryhmään, kuinka se onnistuukaan?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä kanssa liitytään viimein itsekin mukaan porukkaan, taustalla olen ollut lukijana melkein plussauksesta asti :)

31.10./eldimar/29v/1./phks

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Outoa muuten että en olekaan tuolla oikealla nimimerkilläni kirjoittajana, vaikka kävin sen jo vaihtamassa aiemmin... tää on kyllä ollut muutenkin säätämistä näiden laitteiden ja sivustojen kanssa...

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Outoa muuten että en olekaan tuolla oikealla nimimerkilläni kirjoittajana, vaikka kävin sen jo vaihtamassa aiemmin... tää on kyllä ollut muutenkin säätämistä näiden laitteiden ja sivustojen kanssa...

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app


Ja jes, säätämistä taas ni johan näkyy niinku pitääkin :wink

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Päivitetty.

Huh kun tää koko raskausaika on mennyt nopeasti ja kuinka vähä onkaan enää jäljellä h-hetkeen :eek: !!
 
Jokohan minäkin uskaltautuisin liittymään mukaan... Sivusta olen seuraillut kyllä ihan plussaamisesta lähtien. Eli

7.10. / Niiskumuikkunen / 30 v / 1. lapsi / Kuopio, KYS
 
Minäkin vihdoin uskaltaudun liittymään mukaan, kun tän päivän rakenneultrassa oli kaikki kunnossa :)

30.10/Satska/38v/3lapsi/Turku/Tyks
 
Okei, minäkin listaudun!

18.10. Triina / 29 v. / 1. lapsi / Lohjan sairaala
 
Mulla oli synttärit 1.6 niin jos haluat päivittää voi mulle kirjoittaa että olen nyt 36 vuotta vanha :)
13.10.2014 / mmmustikka / 36 / 1. lapsi / Berliini
 
mulle voi päivittää ikään sen 24, on ollu jo pari kuukautta, mut en oo muistanu ilmottaa. vaan eipä se niin tarkkaa ookaa :) 22. on laskettu, ei tarvii kaikkii nimii läpi selailla sit :)
 
Mulle kans voi päivittää ikää ja kaupunkia eli
30.10.2014 / Heidä / 24 / 1.lapsi / Hyvinkää
 
Takaisin
Top