Lista lokakuisista 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PePa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikki! Täälläkin uskallaudutaan vihdoin mukaan, kun kaikkien vaikeuksien jälkeen eilinen np-ultra näytti hyvältä!

Saria1/21v./16.10/ Turku / TYKS

Nimimerkki  /  Ikä  /  Monesko  /  LA  /  Mistäpäin  /  Synnytyssairaala

No niin liityn joukkoon iloiseen.. Eka ultra ensi viikon tiistaina...

Bambu / 33v / 1. / 27.10 / Varsinais-suomi / Tyks

Listaa päivitetty :) Vähän olen ollut laiska tämän suhteen mutta sainpas tehtyä. Jos joku jäi vielä kyydistä niin hihkaiskaa, ei mitään henkilökohtaista ketään vastaan mutta oli niin paljon päivitettävää että nyt vaan vilisee nimet ja numerot päässä :D

Pahoittelut kaikille listalta poistuneille <3

Tervetuloa Giksuli. Mä asun kans Nurmijärvellä ja meillä on la:tkin melkein samoihin aikoihin, mulla 29.9

Mä tosin meinaan synnyttää Jorvissa, sinä ilmeisesti Hyvinkäällä. Niin ja kolmatta lasta odotellaan meillekin.

Mut voi poistaa listasta.Aamulla kävin ultrassa eikä elonmerkkejä löytynyt.Klo.10 uudestaan jolloin keskeytetään.Oikein paljon tsemppiä ja onnea muille odottajille

Uusi loka-mamma ilmoittautuu :)
La 30.10/mammalla ikää 39/neljäs lapsi/TAYS olis synnäri

Täällä myös yksi uusi lokamasu ilmoittautuu joukkoon :) Ikää 26v ja neljäs pirpana tuloillaan La.25.10.2013 ja synnytys TYKSISSÄ

Niin tosiaan ne tiedotki vois laittaa :D

Eli kyttj44gi/ 23/ 1/ LA 28.10/ Kemi/ Länsi-Pohjan keskussairaala

Kyttj44gi! Kannattaa vaihtaa tuo käyttäjänimi. HuOmasin just että mulla oli täysin sama! Kävin ite just vaihtamassa :)

Mä en saa itselleni nimimerkkiä mistään, tosi kummallista. Siellä omilla sivuilla alias-kohdassa kaikki on harmaata, eikä saa muutettua. Phuuuh. Täytyy vielä yrittää, mutta siis! Liityn mukaan. Yanda/25v/2/20.10/Tampere/TAYS

Takaisin