Lista Joulumammoista!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Maajo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin nyt vaihtui toi laskettu aika, itseasiassa kahteenkin kertaan, mutta siis lopullinen on nyt 15.12 ! Tosta se ei enää liiku. Eli voi vaihtaa, kun vaan aikaa on :)

Meidän esikoisen lopullinen laskettuaika on 16.12. Kyseessä ensimmäinen lapsi ja olen itse 26-vuotias. Synnärinä PKKS (Joensuussa).

Oon käyny varmaan kymmenisen kertaa kattomas listaa joten josko iteki ilmottautuis mukaan..
Eli 22 vuotta olen, toinen tulossa 13.12. ja paikkakuntana Hyvinkää (HYS kaiketi synnärin lyhenne? :D )

Lista päivitetty jälleen! Pistän näitä viestejä väliin ni muistan aina mistä pitää päivittää taas =)

Täällä olis yks joulumamma :)
Laskettu aika on 12.12.2011 ja neljättä odotellaan. Synnäri on Tyks.
Niin ja ikää on 26vuotta (täytän 27 neljä päivää ennen laskettua aikaa)

Eka ultra takana ja la muuttui 21.12.2011.Joten siirrynpä nyt sitten tälle palstalle höpöttelee enemmänki :) ikää oli 28

Lista päivitetty jälleen

poutis jos kuitenkin tuo päivämäärä on 23.12.?

Täälä yksi vaasalainen esikoistaan odottava. LA 28.12. Eka ultra jo takana päin ja kovasti odotellaan jo seuraavaa :)

Hei!

Liityn myös tähän joulumamma listaan! Minulla laskettu aika 23.12 ja toinen lapsi tulossa. Ikää 26 ja synnärinä Seks. Aika hauska sattuma että poutiksella myös sama laskettu aika ja sama synnäri... Mutta lisätkää minut listalle! 

Takaisin