Lista joulukuisista :)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hippu*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Ehkä mäkin uskaltaudn iloittautua vaikka varhaisultra vsta ens viikolla :)

Eli Vohveliini/27v/esikoinen/l 8.12/Jorvi?
 
Olen 23v, olemme yrittäneet lasta 3 vuotta ja vihdoin on tärpännyt. Pelon sekaisin tuntein eka ultraa odottelemme, joka on 7+5 viikolla. Jos sinne asti nyt selvitään. Molemmilla vahva tunne ettei tämä tule menemään loppuun asti.. johtuu varmaan toivon menettämisestä kolmen vuoden aikana, kun ei ole ollut edes yhtään keskenmenoa.
Joka tapauksessa laskettuaika olisi 10.12. Ja ensimmäinen siis, niin toivottu.<3
 
Toivotaan parasta eveliina23! Teillä pitkä rupeama takana, jos saa kysyä niin oletteko olleet hedelmötyshoidoissa? Meillä tämä raskaus on ICSI-alkuinen, ensimmäisestä kerrasta tärppäsi :)
 
meille sanottii ettei miehen tulosten takia tule luomusti lasta ni tässä sitä ollaan eli nyt vaa odotellaa ja yritetää nauttia ja olla huolehtimatta liikaa vaikka pelottaakin :) ens viikol ma tai ti on eka lääkäri ja ultra inshaAllah.
 
Vohveliini, ei olla "uskallettu" mennä hoitoihin.. ollaan aina siirretty ja siirretty, ja nyt sitten tämmönen yllätys josta ei vielä paljoa uskalla iloita.
Oliko teillä pitkään yritystä? Osaatko olla nyt luottavaisin mielin, että kaikki menee hyvin? Haluaisin tietää onko mun pelot yhtään normaaleja. :)
Onnea teille ja toivotaan et sielläkin kaikki menis hyvin!
 
Tsemppiä Eveliina! Hauskasti ollaan melkein saman ikäisiä ja vaan päivän heitto lasketussa ajassa :D
 
Kiitos :) niinpä, ja sullekin eka olis vissiin tulossa! Voihan se olla, että tuo laskettuaika muuttuu, itsellä ei ole tarkkaa päivää tiedossa. Tää on niin ihmeellistä, ei jotenkin osaa uskoa että raskaana sitä ollaan, vaikka olo onkin sen mukainen! Mä kyllä toivon että teillä kaikilla olis onnea matkassa ja kaikki menis hyvin!
 
Eveliina, meillä oli se vuos yrittämistä mitä yleensä sanotaan että yriteään kotikonstein ja sit hakeuduttiin tutkimuksiin. Oltiin niin onnekkaita että 1. hoito onnistui ja raskauduin mutta jotkut joutuu tahkoamaan useita läpi ja on varmasti rankkaa! Vaikeinta itelle oli ajatus siitä että vaikka tehtäis monta hoitoa niin ei silti välttämättä ikinä onnistuta ja saada omaa lasta, se on aika kamala ajatus :sad001 Mutta muuten jäi hyvä mieli, kaikki pistämiset sun muut tomenpiteet oli kivuttomia ja meni hyvin.
 
Vohveliini, ootte kyllä ollu onnekkaita! :) Mä oon seurannut noita lapsettomuus blogeja, joissa käyvät hoitoja hoitojen perään ja tuntuu että niiden elämä on älyttömän rankkaa. On sit tullu tunne, etten ite semmosta jaksais ainakaan vielä! Vaikka on tämä rankkaa ollu ilman hoitojakin. Nyt kun tulin vihdoin raskaaksi, toivon tietty et olis tällä selvä ja saatais lapsi. <3 jos on jotain häikkää tai menee kesken, niin ollaan päätetty sitte vähä tutkia asiaa. Jospa ei tarvi :)

Milloin teillä muilla on muuten eka ultra?
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top