Lista: Huhtikuun hurmurit 2016

Status
Not open for further replies.
Laittakaa sitten niitä synnytys sairaaloita kun tiiätte mihin ootte menossa :)
 
Hei! Plussasin perjantaina ja ajattelin tulla tänne hakemaan vertaistukea ensimmäisen lapsen odotukseen. :) Asun tällä hetkellä Abu Dhabissa ja täältä löytyy ylipäätään hieman heikosti suomenkielisiä juttukavereita, joten toivon pääseväni täällä turisemaan vauva-asioista ihan omalla äidinkielellä.

7.4 / Rumpnisse / 32 / Abu Dhabi / 1
 
Vau Rumpnisse, oon kade, haluaisin asua myös jossain eksoottisessa hienossa maassa :D Pakko kysyä onko siellä yhtään samanlaista kuin sinkkuelämää elokuva antaa ymmärtää :P
 
Hehe, Sinkkuelämää elokuva kuvattiin itse asiassa Marokossa, koska ne ei saanut lupaa tulla Abu Dhabiin kuvaamaan niin rietasta materiaalia. :D Mutta on täällä aika lailla samanmoista kuin leffassakin - luksushotelleja ja aavikon eksotiikkaa. Mutta väliin mahtuu paljon muutakin. Itse tykätään miehen kanssa käydä aavikolla telttailemassa ja patikoimassa Omanin vuorilla. Jää varmaan muutaman kuukauden päästä tosin patikoinnit ja telttaretket vähemmälle. :)
 
Aaaa meitä on huijattu :D Haha noh jos yhtään samanlaista ni varmaan tosi upean näköstä :)
 
Meidän synnytyssairaala on Kätilöopisto.
 
Hih, huomasin että tuolla oli monta samalla lasketulla ajalla 3.4. tai liki sitä TAYSissä. Saa nähdä osutaanko kuulkaas samaan huoneeseen :) Täytyy sit varovasti kysellä että ootkos sä pyörinyt tuolla VAU:ssa... Edellisessä raskaudessa mun kaikki saman kaupungin raskaudet täällä VAU:ssa oli ihan eri ajankohtana, suurin osa eri kuullakin. :)
 
Heippa! Varovasti kai uskallan tulla kans mukaan. En kyllä tie yhtää pitääkö toi la paikkaansa sinne päinkää mut sen tuo laskuri anto ni sil mennää.
8.4. / tirrikin / 22 / KHKS / 2
 
6.4. / mammamansikka / 28 / NKL tai kättäri / 2.

EDIT 24.8: Saa poistaa listoilta, kesken menossa :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top