Lista Huhtikuisista

27.4./ MaRilla/ 30/ 2/ K-PKS

Tänään vihdoin plussa, oireita ollut jo toista viikkoa ja testejä kulunut... Laitoin kuitenkin lasketun ajan varman päälle pisimmän kierron mukaan.

EDIT: Ei kannata lisäillä mua listaan, tänä aamuna puhdas nega, kuitenkin yhdynnästä jo kolme viikkoa niin pitäisi kyllä näkyä kunnon viiva.
 
Muokattu viimeksi:
voiko joku muu kopioida listan ja aloittaa uuden ketjun ja jatkaa päivittämistä. eilen varhaisultrassa todettu tuulimunaksi joten poistun täältä.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi RouvaAA, en löydä sanoja :sad001 Etkä niillä sanoilla mitään tekisikään... Et ehkä enää lue tätä, mutta tsemppiä jatkoon, ottaa aikansa päästä yli :Heartbigred
 
Josko ilmottautuisin mukaan myös! Caroo/16.4.2015/28/2/HUS.
Jos nyt meni tuossa järjestyksessä. Kiva päästä seurailemaan toisten odotusta. Itse jännittelen, onko toinen raskaus kuinka erilainen kuin ensimmäinen. Siinä kun pääsi niin helpolla :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
RouvaAA, tuntuipa pahalta lukea sun ultrakuulumiset :'( Anna itsellesi aikaa asian kanssa ja muista, että sulla on oikeus surra niin paljon kuin surettaa.. Paljon jaksamista sinne ja kaikkea hyvää jatkoon! :Heartred
 
RouvaAA, surullista, koita jaksaa. Oon tosi pahoillani teidän puolesta.

Saa nähdä onko sama tilanne täällä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä la aika olis 1.4 :) nyt menossa rv 8+1 :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voisiko joku (YP) kopsata tän listan uuteen ketjuun ja täydentää, kun aloittaja aikoi poistua foorumilta, eikä ole päivittänyt vähäänaikaan listaa?
 
Takaisin
Top