Lista: Helmivauvat 2016

Status
Not open for further replies.
Varovaisesti mukaan, tänää plussattu digilla 2-3viikkoa, 27.5 tosiaan otin kapselin vasta pois ja täällä sitä nyt sit ollaan :p Maanantaina soittelen neuvolaan ja toivon että kaikki menee hyvin! Eli, laskettu aika varmaan joskus helmikuun lopulla tai sitten siirryn maalisvauvoihin, se selvinnee aikanaan:eek:

Ehkä tänne jo uskaltautuisi ilmoittautua! eli tässä minun tiedot, jos listalle vielä pääsee :)

22.2 / Ratamo / 29 / Jorvi? / 1.

20.2. / M3L / 31 / PHKS / 1

Tuo la varmaan muuttuu vielä, kun minulla on niin pitkä kierto, mutta mennään nyt alkuun tällä :)

Ilmottaudun tänne, vaikka kovasti jännittääkin, että kuinka käy.. Ensi viikolla on varhaisultra, ja ajattelin ensin odottaa sinne asti, mutta ehkä uskaltaudunkin tänne jo kirjoittamaan.... Katsotaan kuinka käy....

23.2./ValkoinenPioni/28/1

Muokattu viimeksi:
Muutaman päivän kuluessa nähdään, jäädäänkö tälle listalle vai mitä tehdään. Tilanne on häilyvä, toivotaan parasta. T. Epävarman masuasukin äiti.

Katjusha jää nyt tältä listalta pois
Meillä alkoi ikävä kyllä mennä alamäkeen 5+6, eikä tilanne kehity yhtään toivottuun suuntaan. Keskenmeno varmistuu ensi maanantain ultrassa.

Katjusha sun plussa uutinen kosketti mua eniten tässä porukassa ja nyt tälläisiä uutisia.. Aivan kamalaa, jos vauvahaaveet taas kaatuneet! En osaa edes sanoa tsemppaavia sanoja, halaus!

Status
Not open for further replies.
Takaisin