Lista Helmistä<3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muutettiinko noita nyt ihan tosissaan neuvolaankin yhden päivän puitteissa? Siellähän on se viiden päivän sääntö, et jos ei enempää heitä ni ei vaihdeta ;)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

Joo siis näköjään ne nykyään ainakin jorvissa vaihtaa la ultran mukaiseks aina. Esikoista odottaessa pari vuotta sitten eivät la muuttaaneet kun heittoa oli kolme päivää. No mulle ei sinällään ole väliä kumpi päivä tuolla listassa on :)

Ruppuruusa, näköjään onkin erilaisia käytäntöjä eri paikoissa :) noh, se on vaihdettu jokatapauksessa (onko nyt oikein?)

Helmionni-15 synn.sairaalasi päivitetty :)

Joo oikein on! Kiitos MadH91... sinällään hassua, että vaihtavat la yhdellä päivällä, kun ei sillä päivänheitolla ole oikeastaan mitäänmerkitystä :D

Ruppuruusa, hyvä et on oikein :) on se hassua, koska juurikin hyyvin harva 5% syntyy laskettuna päivänä muutenkaan :D toisaalta ite sais nyt tänään jo hehkuttaa 16+0 ultran mukaan mut huomenna vasta lasketun mukaan, olis kai se kiva ku olis sillä päivällä muutettu ;) vaikkei sillä merkitystä. 9.2 on hyvä, edesmenneen isoisoäitini syntymäpäivä.

Vaikka sillä ei oo minkään kannalta merkitystä (paitsi mulle), voitko vaihtaa mulle että tulossa ovat 1. ja 2.lapsi :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Näköjään vaihtoivat neuvolassakin lasketun ajan sairaalan laskurin mukaiseksi eli 24.2. :) kiitos MadH vielä kun hoidat tätä listaa!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Jodelie, tottakai :) mä sen otin vastuulleni joten kyllä mä vastuuni hoidan ;) nyt oot oikean päivän kohdalla.

Takaisin