Lista heinäkuun odottajista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minutki kai voi lisätä listaan. Ilmottelen mikäli LA muuttuu mut
24.7 / Leelan / G4P1 / -83 / LPKS

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt on poistunut, kiitos! Edellistä viestiä kirjoittaessa olin vielä 10.7 kohdalla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mutta outoa, koska en poistanut sua tuossa välissä, vaan jo aiemmin? Miksei sitten muka ollut päivittynyt...?
No, joka tapauksessa, nyt on siis ajan tasalla.

31.7./SaraJulia/G2P1/-82/Vantaa/Naistenklinikka

Tiedän että NKL on osittain sulussa tuolloin kesällä mutta aion puhua itseni sinne synnyttämään koska esikoinen lähti leikkurista teholle, jos sama toistuu tahdon olla sen tunnelimatkan päässä enkä eri puolella kaupunkia saati sitten eri kaupungissa...

Onnittelut kaikille listaan tähän saakka osallistuneille, meitä onkin monta jotka ovat saamassa pienokaisensa maailmaan heinäkuussa :)

Minäkin liityn noviisina tällä ensimmäisellä viestillä koko Vau.fi:n foorumeille.

14.7. / Annamak / G2P1 / -79 / Tays

Kiva saada vielä K-SKS synnyttäjiä lisää! Olis kiva jos olis heinäkuussa tuttuja osastolla ;)

Onnea kaikille plussanneille! :)

No niinpä näyttääkin olevan jo 5 meitä k-sks:ssa synnyttäviä. Osaakos joku kertoa missä siellä jypilässä on terveystalo kun siellähän käydään silloin n. Rv 20 tai niin oli ainakin Tampereella kun esikkoa odotin ja asuttiin silloin Pirkanmaalla? :) ois kiva tietää et onko kovinkin eri käytännöt siellä kuin Pirkanmaalla asuessa. Neuvola käynnit mulla tossa Keuruulla mut ultra käynnit ilmeisesti sitten siellä Jyväskylässä. Kylläpä tulikin pitkä romaani kirjoitettua. :D

Sent from my LG-P880 using Vau Foorumi mobile app

Mun mielestä molemmat ultrat tehdään Gravidassa :)

Ahaa, no hyvä tietää, kannatti kysyä, olen kyllä itse syntynyt Jyväskylässä mutta ei asuttu kuin 12 vuotta ku pois muutettiin, niin missäs tää gravida on kuulostaa ihan oudolta kuullutkaan ton nimisestä paikasta. :D

Sent from my LG-P880 using Vau Foorumi mobile app

Pääsisäänkäynti on keskussairaalan takana :) Ainakin aiemmin parkkipaikkoja on ollu tosi huonosti! Ni mä oon usein jättäny sit auton parkkihalliin ja menny keskussairaalan pääovista ja sieltä sisäkautta.. Joutuu kyl mennä aika pitkän matkaa ja hissillä ja monesta ovesta suunnistaa, mut sisäkauttakin siis pääsee. Ulkokautta kyl paljon helpompi jos vaan auton saa johonki.

Veikkailen kyl et ultrakutsun mukana tulee kartta ja parkkiohjeet! :)

Takaisin