Lista Heinäkuisista

Status
Not open for further replies.
Nuo päivämäärät tuos mannaviljan korjauslistassa ei jostain syystä näy kaikki mobiilissa ja tabletilla.. koneella kyllä näkyy
 
Minulle on jostain syystä lipsahtanut synnytyssairaalaksi HUS, vaikka pitäisi olla PHKS. Muuten tiedot ovat oikein. Voisiko palstan päivittäjä vaihtaa, kiitos. :) Löydyn listalta kohdasta la 27.7.
 
Hei!

Minun LA varmistui 19.7 ja synnäriksi varmistui Jorvi, joten kohdaltani (20.7) saa merkkejä naistenklinikan verran poistaa :) Kiitos!
 
Hei kaikille! :)
Nyt vasta uskalsin tänne virallisesti liittyä, rakenneultrassa kaikki oli hyvin :Heartred
Laskettuaika on heinäkuun 22 päivä ja esikoista odottellaan. Kokkolassa aion synnyttää. :)
 
Heippa

Olin aiemmin tällä listalla myös, mutta keskenmenon ja suhteen kariutumisen takia jäin pois listalta ja koko foorumilta. Ajattelin vain tulla moikkaamaan ja siirtyä taustapiruksi tuonne tärppäilykeskusteluihin. Uusi parisuhde on lähtenyt aika vauhdikkaasti käyntiin ja ehkäisy on unohdettu. :) Katsellaan, josko jotain plussatuulia puhaltelisi tähänkin risukasaan jossain kohtaa. Mukavaa odotusta teille kaikille ihanille ihmisille, jotka tsemppasitte minua!
 
liityin juuri foorumiin. minulla on yksi keskenmeno takana, joten en hirveämmin uskonut, että tämä raskaus onnistuu, niin en ole mihinkään uskaltanut liittyä, mutta nyt kun rakenneultra on takana niin voisin alkaa ihan kirjoitellakin tänne, aikaisemmin olen tyytynyt vain sivusta seuraajaksi.

La 23.7/libero-/24v./2. lapsi/ Tyks.
 
näköjään =) saa nähdä, ensimmäinen meni 2 viikkoa yli lasketun ajan, jos vaikka nyt ei menisi niin paljoa yli :D
 
Mul on kaikki tullu ennen aikojaan, katsotaan kuin käy nyt, kun sanotaan että tytöt tulee usein myöhässä :D
 
google on kumma kapine, löyty tällänen foorumi :D
eli joo kirjaudutaan nyt sitten josko joskus jotain pöpisisi (olen kyllä hitusen heikko näiden kanssa mutta katsotaan nyt)

26.7.15 / NANNAA / eka oma / hyvinkää
ja kyllä nimimerkki on ironiaa näistä oloista mitä tässä on ensimmäisen puolikkaan aikana kokenut
 
Hei kaikki! Mä olen pakkolevossa ja on nyt muutakin ajateltavaa kun tämä listan päivitys. Vaikka olenkin vain kotona, tätä saikkua ennenhän kävin ihan töissä.
Solen sinähän voit päivitellä listaa jatkossa?
Kiitos ja näkemiin. Ihanaa loppu odotusta ksikille❤️
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top