Lista Heinäkuisista

Status
Not open for further replies.
Minäkin tänne voin ilmoittautua :) Kuuluin ensin omien laskujen mukaan elokuisiin, mutta varhaisultrassa käytyäni la siirtyi 30.7. Elikkä 30.7 / 20v / 1. / KYS :)

Miulla siis LA 2.7.
Itse laskin tuon 3.7. Mut neuvola ton 2.7. joka onkin sitten oikea. Varmistui tänään ultrassa :).

Muokattu viimeksi:
Heippa! Mut saa liittää tänne mukaan. Varhaisultrassa käyty ja la ilmoitettu 27.7. Voi vielä muuttua np-ultrassa. :)27.7/ 27/ 1/ Oys

Hmm....Kirjoitan tähän nyt kolmatta kertaa että 18.7. Tepsu82/32 vuotta/ ensimmäinen ja tays...

Jos se on tepsu jääny päivittäjält huomaamatta, joka päivähä tää ei muutenkaa päivity

Tuolta listasta näkyy milloin se on viimeksi päivitetty "Edit 16.12", eli en ole jättänyt ketään välistä. Tepsukin varmaan ymmärtää että näin joulun aikaan sattaa ihmisillä olla vähän hässäkkää ja ei foorumin vauvalista ole päällimmäisenä mielessä.
Päivitän listan nyt ja pyrin kerrn viikkoon tietokoneen kautta käydä päivittä'mässä listan, kännykällä en sitä voi tehdä.

Lista on päivitetty ^^
Korjasin myös LA:t ja Marskan kohdalta väärän lapsimäärän :)

Kysyun mielenkiinnosta kun teillä osalla siirtyi LA 1-2 päivää, kirjattiinko sama myös neuvola korttiin? Mulle ultraaja sanoi meinaa että ei välttämättä kirjaa ees 3-4 päivän heittoja vaan uskoo että ultra huijaa :D

Ei mulla vaihdettu virallisesti laskettua ainakaan vaikka olikin ultrassa 4 päivää isompi möllikkä :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin