Lista heinäkuisista:)

Hemppa, vihdoin edistyin tänne kirjoittamaan nuo perusjutut edes :D Kävinkin katsomassa tammikuisissa, niin ihana ultrakuva, kun se on 4d kuva, meillä oli ihan peruskuva tuo nt-kuva... :/ Meillä kaikki kuitenkin oli hyvin myös ja nyt vaan sitten odotellaan rakenneultraa ja jännätään kumpi olisi tulossa :) Pieni tyttö olisi kiva, mutta toki pieni poikakin on aivan yhtä tervetullut isoveljelle kaveriksi ;) Hieman jännittää, kuinka selviää kahden kanssa, mutta kaipa sitä selviää.. :) Muutimme Kuopion sisällä vain isompaan asuntoon, eli Kuopiossa ollaan edelleen ja KYS:iin sitten heinäkuussa :)
 
Moikka

Mun laskettu aika on 3.7 ja olen siis ihan uusi täällä foorumilla. Kyseessä 1. lapsi, olen 30 vee ja synnyttämään menen Jorviin Espooseen
 
Ainiin, voisinpa tähän listallekin itseni ja vauvasen ilmoittaa. ;)

Eli 5.7. littledaisy / 27 / 2.lapsi / Hyvinkää
 
Ilmoittaudunpa minäkin nyt tänne heinämammoihin. :) Eli SingleMom/26/esikkoa odotellaan <3/Kymenlaakso. Ja LA tosiaan silloin 25.7. ^.^
 
Heip kaikki! Tonkeli/ 4.7. / ikä 36 / 1.lapsi / Uusimaa /HYS Kiva kuulla kaikkien kuulumisia!!
 
Minä myös liityn joukkoon ! Eli LA 9.7 ja ensimmäistä odotellaan ja ikää mittarissa 21. Ja porista :)
 
Takaisin
Top