Lista elokuisista

eilen käyty varhaisultrassa, joten laskettu aika vähän muuttui.

22.8. / ninetsu / 4. / KPKS

eli 12.8. muuttui 22.8. :)
 
Kääk minuu jännittää ihan hirveesti ensviikon keskiviikko :/ silloin on eka neuvolakäynti. ❤ Voisitteko valasta tietämätöntä ja kertoa mitä kaikkea siellä tehää? :D
 
Kyllä näyttää meidän sairaala hiljaselta elokuussa kun 4 synnyttäjää ilmoittautunut :D
 
Jennamari: Mulla oli eka neuvolakäynti 8.1. Mua kans jännitti, mut neuvolan hoitaja oli tosi mukava. Juteltiin kaikenlaista. Mun oma neuvola on pieni, niin ekassa ultrassa kävin maanantaina keskustassa. Siellä näin kuinka sydän sykki ja alkio liikku! Nyt rv 10+0 :)
 
Josko vihdoinkin uskaltautuis listoille... Yritin jaksaa odotella varhaisultraan asti, mutta ei millään malta :D

23.8/Marilee/34/1./Jorvi
 
Jospas makin uskaltautuisin vihdoin tannekin, kun ultrassa on kayty tsekkaamassa, etta joku tyyppi siella kollotteli ja satkytteli. :) Saatiin la:kin varmistettua, eli

31.7. / Katapultti82 / 33 / 1. / Englanti

Mulla on synttarit vajaan kuukauden paasta, niin laitoin iaksi sen mika on vauvan syntyessa.. :shy:
 
Mua ei tainnu listalle ees ehtiä laittaa kun la:ta ei vielä ollu tiedossa, eikä sitä taida tullakkaan. Ultrassa näky kaikki muu, paitsi asukki puuttui. Ens viikolla vielä varmistus, mut näin kävi tällä kertaa ja en usko kenenkään sinne ilmestyvän. Onnea ja ihanaa odotusta teille muille ♡
 
Takaisin
Top