Lisää lapsia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Just_Pam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulin tänne ihan vartavasten tsekkaamaan, että jokos viirukhan on tehny testin[:)] Onnea miuku_ ja viirukhan

Onnea kaikille, joiden perheeseen odotetaan uutta jäsentä! Mä tyydyn toistaiseksi iloitsemaan muiden vauvauutisista. Esikoisen kanssa kaikki on mennyt tosi hyvin, mutta siitä huolimatta lapsen saaminen on ollut niin iso elämänmuutos, että en enää ole lainkaan varma, haluanko ylipäätään toista lasta. Toistaiseksi näin on hyvä ja voi olla, että meidän kolmen hengen ydinperheemme on jo valmis... Aika näyttää!                      

Paljon onnea Viirukhan!! <3 Jotenkin mulla oli semmonen tunne et sinnekki ne kaks viivaa ilmaantuu ja niinhän ne sit tekikin [:)]

Paljon onnea Viirukhan ja miuku_ [:D] Tässä sitä oma vauvakuume vaan kasvaa entisestään. Eilen ystäväni kävi kylässä joka on viikolla 28. Voi sitä masua minäkin haluan [:)] Ehkä kohta minäkin saan toisen söpöliinin.

Niin tosiaan. Tilanteeseen varmaan auttaisi, että jätettäis ehkäsy pois. Mutta mutta vieläkin on joku mutta.

Mulla ystävällä laskettu aika nyt su 21.11 ja pitkin tätä viikkoa sitä on nippaillu ja supistellu.. Eilen illalla klo 21.21 tuli sit viesti et "Nyt tuli lähtö"ja alko hirveesti jänskättää ja kuumeiluttaa uus vauva! Yöllä syötin pojun 4 aikaan ja katoin et oli tullu viesti ystävältäni, jolloin aattelin et olipas nopeeta toimintaa kun viesti oli tullu 1.30. Mut, ne olikin lähetetty takas kotiin kipulääkkeen kanssa, oli vasta sormelle auki eivätkä halunnu yöllä puhkoa kalvoja.. Eli ootellaan..
Mullei oo kyl masua viel yhtää ikävä, ehkä enneminkin potkuja ja synnytystä!

Mä taas voisin sen mahan ottaa, mut potkuja enkä synnytystä kaipais [8|] Ja jos pikkusen pienempi maha... [:D]

mä en rehellisesti sanottuna kaipaa raskausajasta mitään.. [:D] paitsi ehkä sitä että ei tarvinnu vaatteiden kans miettiä et näyttääkö lihavalta, pursuileeko jenkkakahvat tms...huoletta kehtas lähteä kaupungille kireä toppi päällä ja kaikki vaan ihasteli [:D][:D][:D]

voitas tehä sellasia yhteisprojekteina nuo lapset. Voisin ottaa toisen lapsen, mut en haluais olla enää paksuna saati synnyttää

Viirukhan, mullakaan ei tunnu "mitään missään". Olo oikeestaan nyt semmonen että unohdan olevani raskaana. Toisaalta mieluummin pidän tän olotilan. Jos en olis nähnyt vauvaa muutamia kertoja ultrassa, voisin luulla ettei tuolla masussa mitään ole edes... 

Mulla kans tuntuu tää raskaus jo.. Jasminista oireita sai odotella pitkään,mutta nyt ne onkin aikasessa..ja silti,kaikista oireista huolimatta..unohdan kokoajan et oon raskaana.Yks hyvä esimerkki on ku käytiin veljellä joka oli jo kuullu mun raskaudesta,mutta ei ollu viä onnitellu ni sano siin et: niin muute onneks olkoon..mies oli et kiitos mut mä aloin vaan kelaan et Jasminhan on jo kohta puolvuotias ja onhan toi jo siitä onnitellu [:-] no sitten vasta myöhemmin ku mies sano kotosalla että onnitteli tästä uudesta ni tajusin.Olin tosi pitkään miettiny et mistä ihmeestä se onnitteli sillon [:D]

Onnittelut myös Viirukhanille!! [:)]

Ite näin viime yönä unta jossa näin itseni vastasyntyneenä äitini sylissä (vanhempani olivat unessa yhtä nuoria kuin silloin, ja vielä yhdessä). Ja kun kerroin unesta äidilleni hän kysyi olenko taas raskaana [:D] Itseäni alkoi koko kysymys ja ajatus ihan ällöttää... [:'(] Ei todellakaan seuraavaa muutaman vuoteen. Vaikka tosi usein ajattelen asiaa ja pohdin ja tavallaan ikävä raskautta ja vauva-aikaa, niin järki onneksi pysyy mukana.
Se uni oli kyllä muutenkin ihan hirveä, olin täysillä viikoilla sairaalassa synnyttämässä ja sitten selvisikin että vauva on kuollut ja minut jostain syystä nukutettiin. Humpsis olin osastolla ja huonekaverinkin vauva oli kuollut. Uni oli niin todentuntuinen kuin olla ja voi, ja jossain kohtaa pitelin kuollutta vauvaani sylissänikin ja koko unen oli ihan hirveä olla. Ajattelin vain että jos ei olisi poikaani niin en varmaan selviäisi siitä, ainut onnellinen ajatus koko unessa. Muutenkin ollut tosi todentuntuisi unia nykyään, tuo olisi saanut jäädä pois. Koko aamun pyörinyt uni päässä ja se kuinka vauva oli sylissä. [:(]

Takaisin