Mies sai puhuttuu miut uskomaan että mitä pienempi ikäero sen parempi :D .
Voi kun täällä olisi mies samaa mieltä

Kun lapsilukumäärästä ennen tytön syntymää puhuttiin, niin päädyttiin siihen kun mies halusi vain yhden ja itse olisin halunnut alunperin kolme, että kaksi olisi sitten siltä väliltä ja kuulosti siltä, että asia on päätetty.. Tytön syntymän jälkeen mies puheli, ettei ole niin vaarallista vaikka "vahinko" kävisi ja toinen saisi alkunsa melko piankin.. Nyt kuitenkin kun on neljä pitkää huudon ja väsymyksen täyteistä kuukautta takana niin on mies omalta osaltaan vielä saanut mielialaa vieläkin matalammalle kun usein kun tyttö kiukuttelee ja huutaa niin mies paukauttaa ettei kyllä hanki enää yhtään "tällaista" lisää ja jos tahdon toisen niin saan hankkia toisen miehenkin joka sen tahtoo

Ja kun asiasta mieleni pahoitan niin tokaisee, ettei ole luvannut mitään toisen hankkimisesta
Itse sitten taas olen ajatellut, että kun tytön ja tytön suulakihalkionkin vuoksi tämä alkuaika on ollut välillä aika tuskaa kaikille niin kun se on kuitenkin niin lyhyt aika ja kun siitä selvitään niin seuraava voisi olla helpompi ja vaikkei olisikaan niin tytön kanssa on tullut opittua jo niksit kaikenlaisiin ongelmiin.. Kun tuo halkiokaan ei meillä perinnöllinen ole niin sen puoleen toiselle olisi todella epätodennäköistä sitä tulla ja vaikka tulisikin, niin nyt ollaan niin paljon tytön syömisen kanssa tapeltu ja viimein keinot löydetty, ettei sitä taistoa tarvitse enää toisen kanssa käydä kun tietää jo.. Itselle toisen saaminen olisi tärkeää ja nyt entistä tärkeämpää kun ehkä itsekkäästikin tahtoisin mahdollisuuden siihen normaalimpaan vauva-arkeen kun tämä ei ole nyt sitä ollut.. Enkä halua että tyttö kasvaa ainoana lapsena..
Mies sanoo, ettei meillä tahdo olla tähän yhteenkään (lääkärilaskujen vuoksi) varaa niin ei ole kyllä kahteenkaan.. Mutta nyt on sitten jo kaikki tavarat yms valmiina niin ei tarvitsisi enää sellaisiakaan hankkia..

Kaikki olen katsonut niin, että käy niin tytölle kuin pojallekin kun kahta alunperin oltiin hankkimassa ja kaiken olen laittanut jemmaan.. Surku jos kaikki pitää hävittää eikä toista käyttäjää tule