linea negra

tirppana

Jostain jotain jo tietävä
Näkyykö teillä kellään navan alapuolella oleva tumma viiva eli linea negra? Koskahan se alkaa näkyä, vai alkaako edes kaikilla?
 
Kokemuksia?
 
Mulla näkyy..On näkynyt jo melko kauan[:)] Se ei mun mielestä pakosti edes kaikille tule.
 
Mä huomasin itselläni muutama päivä sitten haalean viivan...
joo eihän se kaikille tule, ja tosiaan mullakin ihan haalea viiva.
 
Aika haalea tuo viiva mullakin vielä on, vaikka muutama viikko sitten sen havaitsin ja hieman on tummentunut.
Tosin nännipihat mulla on tosi tummat, ollut jo pitkään ja siitä olin hiukka hämmästynyt. Toki tiesin, että rinnat turpoaa ja nännit myös, mut yllätyin tuosta värin tummumisesta.
Kummallisia havaintoja sitä kropastaan tekee tämän masun kasvaessa.

Masussa liikutaan kyllä välillä tosi ketterästi ja vauhdikkaasti, ihan jo päälle näkyy kun sisällä tönitään. [:D]
 
Täällä näkyy kans tosi tosi haalee viiva, joka ei kyllä oo yhtenäinen mutta jatkuu kans navan yläpuolelle.
Sanoin miehelle tänään siitä, ja oli kans huomannut jo sen.

Ihmeteltiin siinä sitten hetki että miksi tällainenkin tulee, kun eihän siitä ole mitään "hyötyä/käyttöä" raskauteen liittyen. Kunnes mies keksi että hei, se on tähtäysviiva! Että tiedät mistä suunnasta se lapsi tulee sit ulos vaikka maha on niin iso ettet alas enää nääkään...

Mä repesin... [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Mikä ton viivan sitte aiheuttaa? No raskaus tietty, mut onko toi enemmän joku pigmentti juttu vai mikä[:D] Täällä se näkyy kans, alkaa jostain 2cm navan yläpuolelta ja siitä jatkuu alas. Välillä ei niin selvästi ees näy, ja välillä taas näkyy.
 
Takaisin
Top