Linea Negra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Troll
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla siis tuli edellisestä ja tosiaan lähti pois vasta kun iho oikeasti uusiutui siltä alueelta. Muistan hyvin heinäkuussa mökkisaunassa rapsutelleeni navasta sitä tummaa kuollutta ihoa, jonka alta paljastui tavallisen vaalean väristä. Esikoinen syntyi huhtikuussa.

Edellisestä tuli ja se näkyi monen monta kuukautta synnytyksen jälkeenkin. (Voi vaikuttaa että täysimetin 6kk ja osittain 1,5vuotta)
Nyt on ihan haalea vasta.

Mä kans imetin tätä nuorimmaista yli 2 vuotiaaksi eli siis vielä tämän uuden raskaudenkin aikana ja hento viiva oli kokoajan mutta se sitten siitä hävisi kun imetys pikkuhiljaa loppui raskauden kuluessa (maito loppui) Nyt vasta on alkanut viiva ilmestymään uudelleen ja väri vahvistuu päiväpäivältä, nyt on rv32 meneillään.

Mula oli esikosta napaan asti ihan selkeä...poika tuli. Nyt haaleampi, mutta ko yli navan. Eikä tiedetä kumpi tulossa.

Mun pojalla ollu muuten syntymästä saakka kyseinen viiva...ja on edelleen. Hän siis nyt 3v.

^meidän 3:sella näkyy kans tollanen viiva navan alla. Oon aina ihmetelly sitä, mutten oo muistanu kysyy neuvolassa tuosta. En kyllä muista et oliko heti synnyttyä vai tuliko vasta myöhemmin?

Mul o ilmestyny alku jo ennen plussaa ja nyt se on tollane melko pieni ja haalee mut menee tissiväliin asti:D

Mulla ei vieläkään oo tullut, esikoisesta tuli jo puolivälin aikoihin ylös asti :)

Mulla ilmestyi muistaakseni aivan alkuraskaudesta navan alapuolelle, sitten jatkoi kasvua ja nyt ulottuu lähes rintalastaan. Samalla tuli hurjan paksu nukkapeite koko vatsaan, levisi samaa vauhtia kuin tuo viivakin eli ensin navan alle ja siitä sitten ylös. Karvaa ei ole vain sen viivan kohdalla vaan tasaisesti ihan koko mahassa. Viime viikkoina huomannut että myös rintakehällä pitkää karvaa.
Naurattaa miettiä millainen sulkasato mulle tulee synnytyksen jälkeen tai imetyksen loppuvaiheilla, millon sitten lähtevätkään:woot:

Oon miettinyt et voisiko tuo linea negra olla vauvalle jokin reittiopas tisseille kun se syntyy, samaten kuin nännit ovat tummat että vauva erottaa ne ja tietää mihin mönkiä.. ja tää mahakarva vois olla et se sais tartuttua paremmin mahaan pyrkiessään tissille:hilarious:

Mulla ilmestyi hento viiva tällä viikolla. Jännästi en itse näe sitä alavatsalla ollenkaan, vain navan yläpuolella.

Esikoisesta se oli minusta selvästi paksumpi ahaalta.

Takaisin