Linea Negra

Troll

Satasella mukana keskusteluissa
Onko muilla linea negra? Mulla on pojista ollut selvä viiva napaan asti ja nyt ennustetusta tytöstä ei lainkaan. Voisko näillä olla jotain osviittaa sukupuoleen? :)
 
Ei oo vielä tullut. Esikoisesta oli, mutten muista millä viikoilla tuli. Sukupuolen kanssa en usko, että tuolla on tekemistä. Jännä nähdä tuleeko tosiaan samanlainen tälläkin kertaa vai ei.
 
Esikoinen on poika josta oli ylös asti. Nyt myös poika, eikä linea negraa ollenkaan :)
 
Mulle ei oo tullu tosin en tiiä onko vaikutusta et ko alueella on ruma venyny leikkausarpi vuodelta -96
 
Esikoispojasta oli vaalea nyt ennustetusta tytöstä ei vielä ainakaan näy mitään.
 
Ei näy vielä mitään. Esikoisestakin taisi kyllä tulla tosi myöhään.
 
Mulle tuli esikoistytöstä ylös asti, en muista villä viikoilla tarkalleen, mutta 30 tienoolla ainakin jo oli olemassa. Nyt on myös ilmeisesti tyttö tulossa, muttei vielä viivaa.
 
Mulla on ollu jo alkuraskaudesta lähtien tuo viiva. Alussa loppu navan kohdalle mutta nyt on kasvanu jo ylemmäs. Ja meille on siis tyttö tulossa..
 
Meille pitäis poika olla tulossa eikä oo linea negraa, la tammikuun alussa joten kiire sille tulee jos on tulossa :)
 
Mulla näkyy ihan haalee navadta ylöspäin ja ehkä poika tulossa. Viimeks oli muistaakseni läpi mahan
 
Mulla ei näy ollenkaan, viimeksi tuli ihan vikalla raskausviikolla näkyviin. Tosi haaleana silloinkin, napaan asti. Tyttöraskauksia molemmat.
 
Mulla oli ensin napaan asti ja nyt ilmestynyt koko pituudelta ylös asti läpi mahan :D Ja tyttöä lupailtiin.
 
Mulla ollu rv8+ alkaen napaan asti ja noin rv16+ huomasin tulleen ihan ylös asti..koko ajan tummentunu ja samanlaiset ns. "linea negrat" ilmesty myös rintojen alle. Ensin ne oli suorat pystyviivat rintojen alta nänniin, mut nyt levinny ja rinnat on jo tummemmat, ku muu kroppa... :joyful: Niin ja poikaa lupailtu!
 
Esikoinen oli poika ja silloin oli vahva viiva napaan asti, seuraava oli tyttö ja silloin viiva jatkui navan yli, nyt lupailtiin poikaa ja tosi hennosti näkyy viiva ja näyttäis jatkuvan navan yli, mutta viiva näkyy paljon haaleampana kuin edellisten kohdalla.
 
Edellisestä tuli ja se näkyi monen monta kuukautta synnytyksen jälkeenkin. (Voi vaikuttaa että täysimetin 6kk ja osittain 1,5vuotta)
Nyt on ihan haalea vasta.
 
Mulle ilmestyi koko matkalle noin reilu parisen viikkoo sitten. Nyt on rv 32+3 ja esikoistyttöö odotan.:)
 
Esikoisesta mulla oli napaan asti. Nyt ei mitään.
 
Takaisin
Top