Limatulppa?

Minttu32

Vauhtiin päässyt keskustelija
Moikka! Kertoiskos joku jolla on aiempia synnytyksiä takana, kuin paljon ennen synnytystä teiltä on irronnu limatulppa? Ja millanen se on? Mulla ei oo koko raskauden aikana ollu sen runsaampaa valkovuotoa ku yleensäkään mut tänää vessassa käydessä tuli paperiin melkosen iso limaköntti/hyytymä. Ihan kirkas kylläkin, mut voiskos se olla sitä tulppaa? Ja jos se sitä on ni milläs aikataululla vois olettaa kenties synnyttävänsä? Mulla viikot nyt 34+5...

Mulla irtos limatulppa 2 päivää ennen ku esikoinen synty, eli rv 37+2... Ja oli juuri tuollainen iso kirkas limaklöntti, sitä ei voinut olla huomaamatta :D
Yleensä sanotaan että limatulpan irtoamisesta menee yhdestä päivästä kahteen viikkoon vauvan syntymään, tosin kaikilla sekään ei ilmeisesti kerro mitään, on tosi yksilöllistä.

Minulla irtosi samana päivänä kun synnytys alkoi (supistukset oli jo alkaneet) ja sitä tuli osissa, eikä ollut kirkas.

Minulla irtosi samana päivänä kun synnytys alkoi (supistukset oli jo alkaneet) ja sitä tuli osissa, eikä ollut kirkas.

tänää sitä tuli lisää, ja muistutti lähinnä keltasta räkää. :D nyt saa kyl vaavi viel odotella massussa koska isukki on viikon työreissussa...

Mäkin oon alkanut joka vessareissulla jo tarkkailemaan löytyiskö limatulpan kaltaista:D toivottavasti minttu sulla vielä edes sen viikon pysyttelisi vauva masussa=)

Kuin keltaista räkää , KYLLÄ! Juuri tälläistä mun kaks limatulppaa olleet. :) Esikoisen aikana irtosi 2vrk ennen vesienmenoa ja tosikolla 3,5vrk ja lähdettiin supistusten kanssa synnärille. :)

Joillakin vienyt toki pitkästikkin tulpasta mutta mulla näin. :) samaan aikaan tosikosta kamalat lantio kivut ja oikeen rutina tuntui. Ilmeisesti kiinnittyi kunnolla lähtövalmiuteen. :)

Saa nähdä kuinka nyt kolmannen kanssa matkaan lähdetään.. :) tulppaa odotellen. Vielä saa toki pysyä masun huomassa! :)

O-ou.... :D no, ei auta ku kattella tilannetta.... Jos aikoo sieltä lähtee tulee ni ottakoon ainaki rauhallsien startin koska miehellä on edessään kuuden tunnin ajomatka kotiin...... :D

Mulla on ilmeisesti irronnut limatulppaa tässä hiljalleen, muutaman kerran bongannu semmosen kirkkaan klimpin, noin pikkurillin kynnen kokoisen ja kerran pikkasen edellisiä isomman ja veriviiruisen. Ei kuitenkaan oo vielä lähteny käynnistymään :D Tosta veriraitaisesta klimpistäkin on varmaan 2-3vk...ja nyt rv32+6, eli ei kyllä vielä tarviis lähtee tuleen :)

Takaisin