Limatulppa?

HeMa

Silmät suurina ihmettelijä
Minulla tuli viime keskiviikkona töissä ollessani vessankäynnin yhteydessä todella paljon sellaista paksua limaa minkä mukana oli hiukan veriviiruja. Sen jälkeen ei ole tullut mitään eikä ole mitään kipuja, mutta voiko se mahdollisesti olla limatulppa mikä on irronnut? minulla on viikkoja vasta 30+2...
 
Aika vaikee sanoa oliko limatulppaa. Mä en ekassa raskaudessa edes huomannu mitään tulpan tuloa. Toisessa se tuli silloin kun synnytys käynnistyi. Ja siitä ei voinut erehtyä. Sitä oli pyyhkiessä koko paperillinen ja siis melkein kämmenellinen sellaista todella paksua vähän harmahtavaa limaa. Siis niin pakusa, että se ei valunut pois kädestä vaan oli sellanen öklöttävä iso klöntti .
 
Niin, eikö sen limatulpan pitäisi periaatteessa irrota vasta tosi lähellä synnytystä? Pitäiskö sun ottaa yhteyttä neuvolaan?
 
Valmennuksessa tuosta limatulpasta puhuttiin, että ois tosiaan semmoinen iso limaklöntti, jossa voi veriviirujakin olla, ja joka irtoaa lähempänä synnytystä. Oisko ollu pari viikkoa ennen synnytystä. Ja tosiaan ei kaikki sitä varmaan edes huomaa.

Itellä on nyt pari kertaa tullut sellaista limaista "vuotoa" pikkuhousuihin.. mutta siis sellainen pieni limaklöntti joka on ollut kellertävää, ei veristä..tiedä sitten onko tuo sitä samaa limatulppaa, kai se voi pikkuhiljaa osissakin irrota?! Kaikkea sitä joutuukin ihmettelemään! :D Reilu viikon päästä neuvola, täytyypi siellä asiaa kysellä. 
 
Takaisin
Top