Lilypie

Lennu_G

Satasella mukana keskusteluissa
Heips.
 
Voisiko joku vielä kerran kertoa, miten tuon lilypien saa näkymään?
Oon luonut itselleni sellaisen ja sain sähköpostiin varmistuspyynnön..
Mutta mitä sen jälkeen??? Saa vääntää rautalangasta [8|]
 
Kiitos! Tein ohjeen mukaan ja kone ilmoittaa, että käyttäjätunnus tai sähköpostiosoite on jo käytössä. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Pitääkö mun siis muuttaa mun käyttäjätunnusta?
 
Laita Lennu_G Vau.fi:lle s-postia niin ne auttaa. Sä olet todennäköisesti kirjautunut 2 kertaa eri käyttäjätunnuksella, niin sen takia herjaa. Tai mikä sit on pielessä, niin kyllä ne sieltä kertoo!!!
 
Siis mikä sulla herjaa virhettä? Vau vai tuo lilypie??

Kokeiles siis tehdä näin..

klikkaa vaikka tuon Riikka33sen lilypieta, älä kirjaudu minnekään vaan väsää se taulukko uudelleen. Kun näet tuon stickerin valmiina, sen alapuolella lukee liilalla erilaisia juttuja, kuten

For Websites: HTMLImage URLBloggerFriendsterhi5MSNMySpace

Valitse

Forum signatures: HTMLEzboardPseudoHTML, UBBCode and BB Code

kohdasta tuo viimeinen UBBCode .. Klikkaa sitä..

Jolloin alapuolelle ilmestyy tyyliin..

[url=http://lilypie.com][img]http://l

Kopioi se ja kirjaudu omalle vau sivulles sekä mene keskusteluihin. Ylilaidassa lukee kaiken sen muun kirjotuksen keskellä Oma käyttäjätili (mene sinne). Siellä kohta Allekirjoitus. Liitä tänne se kopioimasi url-koodi. Rastita vielä kohta Liitä aina allekirjoitus viestiin!!

Sivun ihan alalaidassa lukee ok, valitse se.

Nyt pitäis näkyä.

Tuo oli "melko" rautalangasta väännetty, toivottavasti auttaa [;)]

Nuo lilypien stickerit on tuollaisia hempeämpiä ja esim tuo mun on vähän tommonen, animaatiomaisempi. Makunsa kullakin siis.. Periaate on kuitenkin, että sinne allekirjoituskohtaan kopioi sellaisen tekstirimpsun mikä alkaa tuolla url-koodilla..
 
Joo Lennu_G/81 laita s-postia sinne, mulle kävi ihan samallalailla kun sulle. Olin kirjautunu 2 eri tunnuksella, mut molemmissa sama s-postiosoite, niin siksi herjas. Ylläpito poisti toisen, niin johan sit sain sen toimimaan!!!
 
Laitoin sähköpostia ja multa löytyi kaksikin ylimääräistä käyttäjätunnusta... Oho [8|] 
Nyt pitäisi toimia. Kiitos vielä kaikille, jotka jaksoivat neuvoa!
 
Takaisin
Top