Liikunta?

Japi

Vasta-alkaja
Diipa daa käyn salilla noin 3 vkossa ja käyn siellä nostelemassa painoja en siis liikkumassa laitteesta toiseen.. koska tarkoituksena on saada lihasmassaa tukemaan kehoani koska työni on todella fyysistä. Miten pitkään uskallan harrastaa? Minulla on vasta 7 vko alkamassa!
 
Itse kävin spinningissä ja step-tunneilla ihan loppuun asti. Keskiviikkona kävin pyöräilemässä ja torstaina käynnistettiin synnytys (11 päivää yli lasketun ajan). Mutta huom! Kuuntelin koko ajan kroppaani, en tehnyt enempää kuin mikä tuntui hyvältä. Olen liikkunut aina paljon, joten treenaaminen myös raskausaikana oli luonnollista. Kuntosaleilla on koulutettua henkilökuntaa, jolta saa todella hyviä vinkkejä siitä, minkälainen liikunta on sopivaa. Myös oma lääkäri oli ainakin itselleni tärkeä, koska hänen kanssaan etenkin noina viimeisinä viikkoina arvioimme, minkälaista liikuntaa voin harrastaa. Itse koin, varsinkin sen jälkeen kun jäin töistä pois, että kuntosalilla käyminen oli enemmän henkisen kuin fyysisen kunnon ylläpitämistä. Kotona olisin tullut ihan mökkihöperöksi, joten päivän aloittaminen kevyellä treenillä oli hyväksi etenkin psyykkeelle.
 
Takaisin
Top