Liikunta/urheilu

Auringonkakku

Jostain jotain jo tietävä
Itse oon niin väsynyt etten oo jaksanut muuta kun koiraa lenkittää.
Oon myös vähän vauhko etten uskalla ajatella et menis hölkkäämään ettei vaan alkio sieltä huuhtoudu ulos rytäkässä (8+0). Ja tiedän et suositus olisi jatkaa kaikkea normaalia liikuntaa.. mut viikottaiseen uimahalliinkaan en oo viitsinyt mennä tulehdusriskin takia, mutta sekin lienee hömppä-ajatus?

Vinkkejä siis jakoon ja ylipäänsä keskustelua aiheesta? :)

Oon myös vähän vauhko etten uskalla ajatella et menis hölkkäämään ettei vaan alkio sieltä huuhtoudu ulos rytäkässä (8+0). Ja tiedän et suositus olisi jatkaa kaikkea normaalia liikuntaa.. mut viikottaiseen uimahalliinkaan en oo viitsinyt mennä tulehdusriskin takia, mutta sekin lienee hömppä-ajatus?

Mä en viitsi mennä uimaan, kun nännit törröttää niin paljon ja muutenkin on turvoksissa, et tarttisin topatun uimapuvun 🤭

Koiran kanssa tulee ulkoiltua päivittäin ja joogaa aion jatkaa ja ottaa rinnalle vielä kotona tehtävän äitiysjoogan.

Lantionpohjan harjoituksia päivittäin. Venyttelyä ja keho huoltoa 👌

Mä kysyin tuosta uimahallista ultran aikaan, ja lääkäri sanoi, että on hyvin turvallista siihen saakka, että loppuvaiheessa alkaa olla vähän auki, jolloin tulehdusriski on läsnä. Eli ekan ja toisen kolmanneksen voi ihan normaalisti huoletta uida, ja on oikein hyvääkin liikuntaa.

Pahaolo vaivaa kun menee salille jos yhtään tekee rankemmin. Joten viimeiset neljä viikkoa en oo oikeestaan käynyt ollenkaan. Lenkkeillyt hieman mutta tosi vähälle tippunut nyt liikunta mikä ei hyvä, koska teen myös istumatyötä

Mullakin tauko salilla käynnissä. Olen aiemmin käynyt työpaikan salilla, mutta nyt työpöivän jälkeinen väsymys, paljastavahko turvotus ja pahoinvointi eivät innosta menemään sinne 😜

Vesijumppaan menen heti, kun on vähän parempi olo ja aikatauluihin sopii. Ainakin Pk-seudulla uimahalleissa saattaa olla sellaisia videolta ohjattuja sopivan haastavia jumppia -suosittelen!

Ps. Topatut kupit olleet uikkarissa jo pitkään mainitsemastasi syystä @Marsipaani87 😆
Pahaolo vaivaa kun menee salille jos yhtään tekee rankemmin. Joten viimeiset neljä viikkoa en oo oikeestaan käynyt ollenkaan. Lenkkeillyt hieman mutta tosi vähälle tippunut nyt liikunta mikä ei hyvä, koska teen myös istumatyötä

Tulipa pyöräilystä mieleen, että oletteko hakeneet raskaus-/vauvavakuutusta? Me haimme esikoiselle ja tuli silloin vertailtua paria yhtiötä. Vakuutusehdoissa oli jotain tosi huvittavia urheiluun ja kaikenlaiseen elämiseen liittyviä rajoituksia. Muistaakseni pyöräilykin oli kielletty 😆 Toki ymmärrän, ettei loppuvaiheessa raskautta ehkä tulisi mieleen mennä esim. Laskettelemaan, mutta aika urpolta tuntui osa ehdoista.

Takaisin