Lihamestari92
Oman äänensä löytänyt
Mulla on fyysinen ja sesonkipainotteinen työ, joten askeleita tulee parhaimmillaan jopa 30t-50t. Mutta vastapainona on päivät koneessa istumista.
Oon nyt viime syksyn käynyt kolmessa ryhmäliikunnassa, joista yksi kuntosaliharjoittelua ja kaksi sisältää lihaskunnon lisäksi sykkeennostoja. Pyrin vähintään kerran viikossa myös lenkkeilemään, aloitin jo taas juoksun, mutta joulun aikaan rytmi unohtui. Illat menee niin nopeasti, kun on 16-16.30 kotona ja taapero menee 19-19.30 sänkyyn. Kehonhuoltopuoli mulla on aivan retuperällä, esikoisen raskauden aikaan kävin äitiysfyssarilla kerran kuussa ja oli huippua. Täytyy harkita sitä nytkin.
Mulla on myös saliohjelma raskausajalle, ainakin keskivartalotuen juttuja aattelin hyödyntää. Jatkan noita ryhmäliikuntoja kunnes alkaa töissä sesonki, joka kestää maaliskuun puolivälistä syyskuulle. Toivon, että enimmät kiireet on ohi, kun vauva syntyy.
Mulla on myös saliohjelma raskausajalle, ainakin keskivartalotuen juttuja aattelin hyödyntää. Jatkan noita ryhmäliikuntoja kunnes alkaa töissä sesonki, joka kestää maaliskuun puolivälistä syyskuulle. Toivon, että enimmät kiireet on ohi, kun vauva syntyy.