Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oo tää näyttää hyvältä ja halvalta! online pääsy 6kk niin voisi jo kohta ottaa, niin riittää loppuraskauteen asti ja lopussa ei varmaan jaksakaan hirveästi tehdä :D
https://liikuntastudio.fi/raskausjooga-verkkokurssi/
Mä urheilin ennen raskautta aktiivisesti, vaikkakin jo korona vähensi treenejä melko paljon ja kisoja toki vielä enemmän. Lajeina mulla polkujuoksu ja triathlon. Olin etukäteen ajatellut, että treenaan läpi raskauden. Nyt alkuraskaudesta oon kuitenkin ollut ihan tajuttoman väsynyt, ja leposyke on selkeästi kohollaan ja hengästyn tosi helposti. Ei oo oikeastaan tullut mieleenkään mennä juoksulenkille, kun jo kevyt kävelylenkki uuvuttaa. Toivon kyllä kovasti, että keskiraskaus olisi tän osalta helpompi, ja voisin joskus käydä vaikka kevyesti hölkkäämässä. Ehdottomasti menen kuitenkin vauvan hyvinvointi edellä, enkä halua tehdä mitään mikä tuntuu huonolta. Ehtiihän sitä treenata vaikka kuinka sit taas raskauden jälkeen. Toisaalta mietityttää synnytys ja siitä palautuminen. Niissä varmasti olis hyötyä siitä, jos saisi kuntoa ylläpidettyä myös raskausaikana.