Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle tulee noustessa kanssa tai asentoa vaihtaessa jos nopeasti liikahtaa niin tosi kova ehkä just tollanen repäisy kipuMulle ainakin tulee, ihan siis perus sisällä liikkuessakin. Ja vähänkin jos esim. Sohvalta lähtee nopsasti liikkeelle niin siinä vihlaisee varsinkin.
Siis tämä väsymys on itsellä aivan järkyttävää! Jouduin autolla ajaessa pysähtymään ja nukkumaan autossa sillä meinasin nukahtaa rattiin. Ja kyse oli noin tunnin ajomatkasta.Kunhan tämä järkyttävä hengästyminen ja väsy helpottaisi, niin vois aktiivisemmin lenkkeillä. Toki talven puutkin odottaa vielä pihassa pilkkomista ja pinoilua.
Että kyllä sitä liikuntaa on tiedossa.
Huh! Hyvä että pysähdyit ja lepäsit ennen matkan jatkoa.Siis tämä väsymys on itsellä aivan järkyttävää! Jouduin autolla ajaessa pysähtymään ja nukkumaan autossa sillä meinasin nukahtaa rattiin. Ja kyse oli noin tunnin ajomatkasta.
Minulla on tilattu raskauden ajan treeniohjelma maikkimarjaniemi.fi :n sivustolta, se on mielestäni hyvä (minulla ei ole mitään henkilökohtaisia tai taloudellisia yhteyksiä häneen). Olen tykännyt hänen muistakin treenipaketeistaan, selkeät ohjeet ja videot plus neuvoja kehonhuoltoon. Tässä on myös kertamaksu, mikä on hyvä, sen jälkeen treenipaketti on aina käytössä.Olin just kävelemässä ovesta ulos ja lähdössä kuntosalille, mutta olikin alkanut sataa, joten käännyin astetta ympäri Pienikin tekosyy jättää lähtemättä hyödynnetään tän väsymyksen kanssa. Haluaisin kyllä ylläpitää työmatkapyöräilyä (n. 10 km/suunta) ja kuntosalitreeniä pari kertaa viikossa niin pitkään kuin mahdollista. Olen treenannut koko talven PT:n kanssa (joka tietty jäi itse äitiysvapaalle viime viikolla) ja voin varmasti jonkin aikaa jatkaa hänen minulle tekemää treeniohjelmaa, mutta sen jälkeen pitää varmaan etsiä jokin raskaana oleville koostettu ohjelma. Onko kellään kokemuksia hyvistä treeniohjelmista salille (ilmaisista tai maksullisista)?
Mä kävin esikoisen kohalla kerran /pari kuussa hierojalla. Myös alkuraskaudessa ja kerroin sillon hierojalle et oon raskaana, niin osas varoa alaselän hieromista alkuraskuden ajan. Muuten hiero ihan normaalisti.Miten uskallatteko hierontaan nyt alkuraskaudesta mennä? Ja vielä niin ettei hieroja tiedä raskaudesta?
Jos on ennen raskautta tehnyt jotain niin kyllähän sitä voi aika pitkälle jatkaa. Vähän just jossain joogassa joutuu sitten modailemaan asanoita ja suurimmat hypyt ehkä sitten myöhemmin jättää väliin mutta jos kroppa siihen on tottunut jo aiemmin niin antaisin oman olon mukaan vaan mennä. Kävely kyllä on hyvä ja sitä varmasti tulee tehtyä sitten vauvankin kanssaMä oon tykännyt ennen raskautta vetää jonkin jumppasetin telkkarin ääressä noin kolmisen kertaa viikossa. Nyt täytynee miettiä vähän kevyempiä versioita vähemmällä pomppimisella. Eiköhän esim. Youtube ole pullollaan raskaana olevallekin sopivia treenejä Sitten ihan päivittäistä kävelyä ajattelin lisätä.
Täälläkin heinäkuu mennyt sohvalla. Kertakaikkisen lötkö olo!Täälläpäin on ollut älyttömiä vaikeuksia päästä edes sohvalta ylös, vaikka ennen raskautta olen ollut hyvinkin aktiivinen liikkuja.. Pitänee karsia hieman syksyn kansalaisopiston kursseja. Onko muilla ahdistusta, jos ei saa takapuoltaan ylös sohvasta ja monessa paikassa toitotetaan liikunnan tärkeyttä raskausaikana?
Sama juttu, ei tarvitse haaveilla salille menosta. Töiden jälkeen jaksaa ainoastaan kaatua sohvalle ja se, että saisi jotain ruokaa tehtyä on jo aivan liian suuri ponnistus. Olen lykännyt apteekissa käyntiä nyt 3 päivää, kun ei vaan ole voimia. Töissä pitää jumppia ohjata, ja niistä sitä vasta saakin itselleen huonon olon aikaiseksi.Nyt on kyllä pahasti liikunta jäänyt. On jatkuvasti niin etova olo, että vaikea saada tehtyä mitään. Toivottavasti helpottaisi pian. Saas nähdä kuinka huonossa kunnossa sitä on siinä vaiheessa, kun taas jotain pystyy tekemään