Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Minz

Päivystävä dosentti
Syyskuunmammat 2015
Heinämammat 2017
Joko ootte muut tunteneet liikkeitä? Mä oon ehkä n. parin viikon aikana silloin tällöin tuntenut pientä kuplintaa, mutta en mitään kovin selkeää tai säännöllistä vielä.

Mä aloin tunteen viime viikolla satunnaisesti hentoja töytäisyjä. Nyt vähän voimakkaampia tuntunut muutamana päivänä. Ei nyt kovin usein, mutta silloin tällöin :-) nyt rv. 14+2.

täällä myös semmosia töytäsyjä tuntunu nyt muutamien päivien ajan ja nyt ois rv 16+3 :)

Täälläki pienen liikkeitä vissiin jo tuntuu. :) ei mitään oikein selkeää mut kyllä mie olen todennu että kyllä se vauva siellä liikkuu eikä mitkään ilmavaivat. :D nyt rv 17+2.

Mulla ilmaa vatsassa aina ja koko ajan, aavistuksen useammin nyt raskaudessa. Mutta eilen oli sellainen olo muutaman kerran sohvalla, että toi oli jotain ihan muuta! :) Mutten sitten tiedä.. odotellaan :)

Mä oon tuntenu eilen ja tänään muutaman pulahduksen vasemmalla alhaalla, missä vauvakin majailee, mut en kyllä varmaks menis vielä sanomaan, että ne oli liikkeitä.

Kahvipöydässä havahduin, että joku tavallaan kutittelee alavatsaa ja tajusin että nehän on liikkeitä! Tosi hauskan tuntuista, lisää näitä :) Tänään tosiaan 17+0.

Täällä myös viimeisen kolmen päivän ajan aina samaan aikaan ruoan jälkeen tuntunut pientä liikehdintää. Miettinyt että voiko tosiaan tuntua jo näin aikaisin rv 14+1 mut eiköhän se pikkuinen ole joka ilmoittelee itsestään <3

Minäkin olen mukamas tuntenut satunnaisia nykäisyjä tai tönäisyjä muutaman kerran päivässä muutamien päivien ajan. Viikkoja nyt14+5.

Yhden kerran oon miettiny et oisko ollu liikettä. Illalla kävin sänkyyn ihan rauhassa makaamaan ja aivastin, niin tuntu semmonen hentonen muljahdus :) En osaa kyllä yhtään sanoa kun on ensimmäinen ja viikkoja vasta 16+0 että miltä ja miten pitäis tuntua :confused:

Mullakin tuntui yks päivä kyljellään ruoan jälkeen maatessa hentoista kutittelua/kuplintaa :)

joskus rv 15 aloin tuntemaan hentoja hipasuja ja muljahduksia, mutta nyt alkanu tuntumaan, varsinkin iltaisin, ihan kunnolla muljahduksia ja pieniä mutta hentoja "potkuja". :) tuntuu hassulta, mutta onhan se ihanaa ! <3

Mulla tuntunut rv 14 lähtien joinakin iltoina... Tänään makoilin sohvalla ja tunsin selvät liikkeet oli todella ihana hetki :) nyt rv 16

Voi näitä muljahduksia. Tänään eka päivä kun tuntunu ihan kunnolla (rv 18+0), ja alkaa kohta enemmän ärsyttää ja tuntua ikävältä tää töniminen kuin :D

Hih, juu kyllä näistä pienistä hentosista kosketuksista ja kuplinnoista kannattaa nauttia. Kun kersa kasvaa niin hennot muksimiset on ronskeja potkuja :-D

Täällä ei tunnu vielä mitään tai sitten en tunnista liikkeitä. Ilolla ja pienellä jännitykselläkin odottelen sitä kuplinnan hetkeä :)

Takaisin