Liikkeet ♡☆

Mä oon nyt muutamana yönä herännyt pikkukaverin potkuihin ja tänä aamuna ei einää kuuden jälkeen oo tullu uni. Taitaa olla vaativampi kaveri tämä. :)

24+2
 
On kyllä ensikertalaisena tosi omituista tuntea liikettä vatsan sisältä! Rv 19+0 aloin tunnistamaan jänniä tuntemuksia vauvan liikkeiksi, ja nyt rv 21 mieskin tunsi kädellään :-)

Aikaisemmin luulin kerran jo tuntevani vauvan, mutta sitten vatsasta kuului komea murahdus ja totesin että sittenkin ilmavaivoja :-D tai ainakin toivon niin, aika pelottavaa muuten :-D
 
Kylläpä alkaa liikkeet tuntua jo melko kurjilta suorastaan. Ihanaahan se on kun masussa myllerrys käy mutta kyllä se välillä ihan sattuu.
Oonko yksin tämän fiiliksen kanssa?
 
Äidiksi81: et todellakaan. Äsken ajoin autoa ja alkoi kyllä niin maailmanlopun myllerrykset että meinasin ihan pysäyttää tienreunaan. Nyt jännittää että kääntyikö vauva jopa väärinpäin, kun tuntui että olisi revitellyt joka suuntaan. Onneksi perjantaina taas neuvola niin pääsee tarkistamaan
 
Onhan noita päiviä kun tuntuu et se tulee vatsan läpi tai no ainakin kyljistä :D. Mun naamasta kyllä huomaa kun masussa myllätään kunnolla. Mukava ajaa autoa tosiaan jos sattuu mylläys hetki päälle :)

Äsken ihmettelin kun oli niin hiljasta niin vähän koskettelin masua niin johan alkoi venyttelemään. Pahoittelin hänelle että herätin jonka jälkeen ilmeisesti alkoi taas nukkua.

Mulla alkoi liikkeet tuntua alunperin kai rv 18? Rakenneultrassa sitten tajusin että ne on ollut liikkeitä koko ajan kun ultraaja kertoi hänen potkaisseen laitetta jonka myös tunsin. Mieskin tuntee usein liikkeet ja on hyvin onnellinen niistä.
 
Ensimmäistä odottaessa minulla oli etinen istukka, joka vaimensi liikkeitä tehokkaasti. Tämän kanssa välillä öisinkin herään, kun tuntuu heittävän kuperkeikkaa tai tanssivan ripaskaa. Toisaalta olen liikeiden tuntemisen "helppoudesta" kiitollinenkin, koska esikoisen kanssa liikelaskenta oli loppua kohden välillä todella vaikeaa vaikka mitä temppuja kokeili ja paniikki meinasi iskeä useamman kerran.
 
Ensimmäistä odottaessa minulla oli etinen istukka, joka vaimensi liikkeitä tehokkaasti. Tämän kanssa välillä öisinkin herään, kun tuntuu heittävän kuperkeikkaa tai tanssivan ripaskaa. Toisaalta olen liikeiden tuntemisen "helppoudesta" kiitollinenkin, koska esikoisen kanssa liikelaskenta oli loppua kohden välillä todella vaikeaa vaikka mitä temppuja kokeili ja paniikki meinasi iskeä useamman kerran.

Väheneekö liikkeet siis loppua kohden? Kyllä mullakin mieli helpottui siinä kohtaa raskautta kun aloin tuntea liikkeet:Heartpink
 
En nyt tiiä väheneekö oikeasti, mutta siltä minusta esikoista odottaessa tuntui. Tosin sekin varmasti ihan yksilöllistä miten tuntee liikkeet. Istukan sijainti ja vauvan asento vaikuttavat myös. Ahtaampaahan siellä loppua kohti on, ettei ihan samalla lailla mahdu heilumaan ja potkimaan.

Esikoisen liikkeet tunsin oikeastaan vain hänen muksiessa kylkiin päin. Selän puolelta en tuntenut mitään ja istukka esti tuntemukset edessä.
 
Täällä on ainakin hurja liikkumaan edelleen ja kai tilaakin ihan hyvin. Toki edelleen tunkee sitä peppuaan oikeaan kylkeen joten hankalaa on istuminen esim sohvalla. Entistä enemmän alkanut tuntumaan liikkeet virtsarakon ympärillä tai jossain tuolla alhaalla koska välillä tosi epämielyttävää.. :S
 
Täällä on ainakin hurja liikkumaan edelleen ja kai tilaakin ihan hyvin. Toki edelleen tunkee sitä peppuaan oikeaan kylkeen joten hankalaa on istuminen esim sohvalla. Entistä enemmän alkanut tuntumaan liikkeet virtsarakon ympärillä tai jossain tuolla alhaalla koska välillä tosi epämielyttävää.. :S

Sama! Sekä istuminen että toi rakon halailu :hilarious:
 
Takaisin
Top