Liikkeet ♡☆

Iita_

Puuhakas puhuja
Tammikuunmammat 2015
Marrasmammat 2017
Eli millon ootte tuntenut ekat liikkeet? :Heartpink

Aattelin et täällä osa on jo niin pitkällä, et kohta niitä alkaa tuntee. :happy::Heartpink
 
Mä tunsin toisessa raskaudessa muistaakseni jo rv 14, joten kohta vois alkaa tuntemaan! :eek: Nyt oon välillä masu rytyssä ollessani kuvitellu jo tuntevani, mutta nyt on ollu pari pvää hiljasta, joten taisin kuvitella. :D Toiveajattelua, kun sitä niin toivoo. Nyt 12+2.
 
Mä oon tuntenut jotain, kuten Mimmuskin, mut en vielä niin säännöllisesti, että uskaltaisin sanoa niiden olevan vauvan liikkeitä :) Nyt on 12+5.
 
Mutta eikös noin pienistä liikkeet voi olla tosi epäsäännöllisiä? Kuitenkin vauvalla on aika paljon tilaa liikkua ja raajat on aika pienet ja hennot vielä..
 
Juu, toki voi. Ne tuntuu kyl välillä selvästi ja välillä sit on vain pieniä hipaisuja. Hirveästihän sillä on siellä tilaa hillua :)
 
Esikoisesta alkoi tuntua hipsutusta rv 14. Nyt vasta 8+0 joten vielä saa ootella :)
 
Mäkin oon muutaman kerran ollu tuntevani mut voi olla et on jotain muutakin.. Nyt neuvolan lasketun mukaan 11+0..voi ol et muuttuu ultras..:)
 
Kiva kuulla et muutkin on tuntenu. Itsellä kas vähän sellanen, et onko vai ei. Mutta jotenkin haluan uskoa, et ne on niitä :smug:
 
Mä oon noin 99% varma, että oon tuntenut rv 10+0 asti liikkeitä. Nyt menossa rv 11+1 ja tunne vaan vahvistuu. Miettinyt tässä, että mahtaakohan olla vasta rv 11+1 menossa. :grin Kuopuksesta tunsin kyllä kans aikasin, muutama päivä vaille rv 12+0, joten ei kai se mikään ihmekään ole, jos niitä tässä tuntis. On kyllä toisaalta vähän epäilevä olo, mut on niin selkeetä kyllä toi ja aivan samanlaista, kun kahdesta muustakin.
 
Miten niitä liikkeitä voi tuntea kun vauva on niin pienen pieni kuitenkin siinä 12 viikollakin? En siis tarkoita pahalla, ihmettelen vain :confused: mulla 12. viikko menossa mutta en kyllä ole tuntenut mitään, olen käsittänyt että ensiodottajana varsinkin pitää vielä malttaa odotella muutama viikko :)
 
Välttämättä et tule tuntemaan liikkeitä ollenkaan tai vasta ihan loppuratkaisussa. Itsellä kahdessa edellisessä raskaudessa istukka niin sopivasti edessä että vaimensi kaiken. Lopussa oli hyvä jos 3-5 kertaa päivässä tuntui jotain. Tee siinä sitten liikelaskentaa Esikon kanssa liikkeet alkoivat tuntua noin rv 16-17. Istukan sijainti siis ainakin itsellä vaikuttaa kovasti koska liikkeet tuntuu.

Nyt odotelleen kuinka näiden kahden liikkeet tuntuu.
 
Miten niitä liikkeitä voi tuntea kun vauva on niin pienen pieni kuitenkin siinä 12 viikollakin? En siis tarkoita pahalla, ihmettelen vain :confused: mulla 12. viikko menossa mutta en kyllä ole tuntenut mitään, olen käsittänyt että ensiodottajana varsinkin pitää vielä malttaa odotella muutama viikko :)

Mä ainakin edellisillä kerroilla oon ultrassa todennut sen, että liikkeet tuntuu. Kun siitä näkyi, että liikkui ja samalla tunsin semmosta vähän niinkun hipsuttelua. Tosi vaikee selittää. Mutta mulla on muutenkin jo tosi aikasin alkanut näkyä ulospäinkin liikkeet. Istukka aina ollut takana ja oliskohan kohtu sit vähän kaareva eteenpäin...
 
Mä kysyin tänään ultraajalta, voiko tässä vaiheessa tuntea liikkeet (rv11+6), niin hän kuulemma uskoo että voi, vaikka jotkut sanoo että ei voi, Mielestäni olen pari kertaa tuntenut sen tyyppisiä hipellyksiä.
 
Mä olen tuntevinani kanssa liikkeitä, mutta todella epäsäännöllisesti. Ehkä joka toinen päivä, mutta sitten kun tuntuu, niitä tulee pari peräkkäin. Esikoisesta tunsin kanssa jo tosi aikaisin. Mä olen herkästi kutiavaa sorttia, ehkä se selittää miksi tunnen niin herkästi kaiken. :hilarious:
 
Mäkin oon ollut tuntevinani jo 1,5 viikkoa pientä möyrintää mahassa silloin tällöin. Mutta tänään olin melko varma että se todella oli vauva eikä ilmavaivoja! Käsittämätöntä että näin aikaisin voi tuntea liikkeet. Tänään 11+0
 
Liikkeet vaan voimistuu! :) Olenkohan mä sittenkin pidemmällä???
 
Takaisin
Top