Moikka! Oon uusi foorumilla, mutta aattelin hypätä mukaan, kun toinen lapsi toiveissa ja mitä todennäköisimmin taas ovulaatioinduktio Letrozoleilla tiedossa.
Esikoinen sai myös alkunsa letroilla (syntynyt 01/23) ja silloin oltiin hoidossa julkisella. Mulla on PCOS todettu jo nuorena (nyt ikää 32v.) ja kierto ollut aina pitkä tai puuttunut kokonaan. Esikoisen jälkeen olin tosi tyytyväinen kun imetyksen päättymisen jälkeen oma kierto käynnistyi ja oli omalla mittapuulla tosi säännöllinen 33-47pv. Sillä toivoinkin, et toiselle ois mahollisuus myös luomuna. Mutta kuinka ollakaan, taas ollaan jonossa hoitoihin ja oma kiertokin teki kokonaan tenät loppusyksystä.
Olin jo niin kuvitellut mielessäni syysvauvan ja kaikkia ihania raskausmekkoja kesällä. Esikoisen kanssa kun joutui vaan viimeisillään liukastella ja pyytää puolisoa sitomaan talvikengät. 
Ootteko muut saanut letroihin reseptin myös ihan "normi" gyneltä yksityisellä? Kävin nyt tammikuun alusta yksityisellä ultraamassa munasarjojen tilanteen & pyytämässä lähetteen hoitoihin. Kysyin, onko jo jotain mitä pystyttäisiin aloittamaan julkiselle pääsyä odotellessa, mutta puhui vaan metuista, eikä niitäkään lopulta määrännyt koska oon hoikka eikä todennäköisesti auttaisi omaan tilanteeseen. Nyt mietinnässä pitäiskö käydä uudestaan joko toisella gynellä, kun ymmärsin että toiset saaneet letrot niinkin? Tai sitten yksityisellä lapsettomuushoidoissa samalla kun on jonossa julkisella.