Vastaa ketjuun

[USER=113919]@Tellura[/USER] onpa ärsyttävää, noissa tilanteissa haluis vaan, että ne kuukautiset vaan alkais 😩 Oliko sulla nyt siis terot? Itse oon syönyt niitä vaan pitkiin kiertoihin. Nyt oli se cyclogest käytössä. Lopetin nyt, niin toivottavasti alkais kohta menkat.

[USER=113373]@Allinen[/USER] harmi, jos menee taas tää keirto ohi. Toivottavasti saisit pian uuden reseptin. Uskoisin, että sais aika nopeasti tollasen ihan terkkarin kautta, kun on rinnakkaisvalmiste :)

[USER=113437]@Jokku[/USER] tsemppiä hirveesti sinne ultraan!!

[USER=113534]@kaihotar[/USER] voi helposti olla kasvukipuja, sillon ku mulla letrot kerran toimi, tuli ovis ihan superaikasin 🙈

Tein kanssa nyt tänään sen testin ja negatiivinen oli. Toki harmittaa, mutta odotin tätä jo kun torstaina loppui kaikki oireet kun seinään. Ens viikolla onneks loma, jota oon odottanut tosi paljon. Toivottavasti helmikuussa mahtuis sitten hoitokiertoon mukaan, kun Gonal-f-hoitoon tarvii aina ultrakäynnit.

Mulla ois ehkä jotkut vanhat letrot jossain tallessa, niin mietin et oisinko ihan hullu jos vaan söisin niitä kp 3-7. Enpä usko, että niistä ainakaan liikavastetta tulis 😅

Toivottavasti pian korjautuis saatavuusongelmat 🙏🏽

Takaisin