Lemmikit

Meillä on sama, tyttökissa tykkää tulla ihan päälle kehräämään ja yleensä sillon alkaa myös masussa tuntua liikettä :p ja on sen verran "puhelias" eläin että varmaan vauva senkin tunnistaa sitten.
Ja kummallakin kissalla on ihan eri kehräys, osaiskohan vauva tunnistaa kumpi on kumpi, tai että on eri tyyppi kyseessä?

Meillä on kohta 2-vuotias ranskanbulla. :alien On ollut tähän saakka aivan mahoton häslä ja intoilija, tietty on vielä niin nuorikin.. Mutta joskus ennen joulua se alkoi rauhoittua ja on jotenkin paljon enemmän kiinnostunut minusta. Kaikista eniten se kuitenkin on nyt tuon esikoisen perään.. On muuttanut sen kanssa samaan petiin nukkumaan ja mököttää sitten pojan huoneessa, jos poika ei ole kotona. :biggrin Se on varmaan arvellut, että ovat pojan kanssa alkuperäiskansaa, niin pitää nyt pitää sitten yhtä. :geeklaughing7

Mut kyllä mua vähän jännittää, et miten yhteiselo alkaa sujuun.. Tosi vähän tuo on kuitenkaan pikkulasten kanssa ollut tekemisissä.. Mut kaipa se oppii.. :shy:

Meillä on 3-vuotias kääpiösnautseriuros ja siitä on kyllä entistä enemmän tullut mun koira. Selvästi yrittää suojella mua ja on alkanut osoittaa mieltä miehelle! Vähän jännittää, miten sitten vauvaan suhtautuu, kun ei ole pienten lasten kanssa kovin paljon ollut tekemisissä. Ystävien vauvat kyllä kiinnostaa kovasti, mutta on kyllä selvästi hieman hermostunut niissä tilanteissa. Toivotaan, että yhteiselämä onnistuu! :)

Takaisin