Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo ja kun ei uskalla kuitenkaan pitää niin kovaa vastaan. Minä en ainakaan...Okei, kiitos! :)
Täytyy kyllä ensi kerralla tsempata vielä enemmän sen kiinnipitämisen kanssa, olis ehkä vähemmän ikävää pojalle. Ihmeesti voimaa noinkin pienessä ihmisessä.
Tänään käyty 5kk neuvolassa. Tyttö kasvaa ja kehittyy edelleen tosi hyvin. Kiinteiden syönnistä saatiin kehuja, kun nykyään tosiaan menee 4krt/päivä eli siis aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Edelleen siis kiinteät maidon päälle. Rokotuksia saatiin koko porukka, kun miehen kanssa otettiin influenssarokotteet. Neuvolatäti katsoi vielä nuo sivulle tulevat suojaheijasteet, jotka tytöllä onki jo hallussa. Ja tsekkas myös, että missä asennossa selkä on istuessa ja hyvinhän tyttö selänki suoristaa, joten saatiin nyt sitten lupa siirtyä syöttötuoliin ruokailemaan. Oli kyllä kiva syödä kaikki yhdessä saman pöydän ääressä, kun aiemmin tyttö on syönyt joko sitterissä tai sitten mun sylissä.
Apua, muilla jo ryömitään ja kontataan ja vaikka mitä, meillä ei edes käännytä selältä mahalle, ei edes pahemmin yritetä. ja reilun vk päästä ikää 5kk.
Tulee vähän epäileväinen olo, kun sukulaisten vauvalla todettiin kromosomipoikkeama juuri siitä syystä ettei lähtenyt kääntymään. Hällä raajat tulee jäämään lyhyeksi verraten muuhun kehoon ja tästä syystä ei kääntyile ja liiku itse. Ikää nyt 1v 3kk.
Apua, muilla jo ryömitään ja kontataan ja vaikka mitä, meillä ei edes käännytä selältä mahalle, ei edes pahemmin yritetä. ja reilun vk päästä ikää 5kk.
Tulee vähän epäileväinen olo, kun sukulaisten vauvalla todettiin kromosomipoikkeama juuri siitä syystä ettei lähtenyt kääntymään. Hällä raajat tulee jäämään lyhyeksi verraten muuhun kehoon ja tästä syystä ei kääntyile ja liiku itse. Ikää nyt 1v 3kk.
Meilläkin muuten käännyttiin yhdessä vaiheessa vatsalta selälleen jatkuvasti, mutta nyt se ei enää onnistu (tai ei sitä edes yritetä).