Lastenne ikäerot?

Taru83

Silmät suurina ihmettelijä
Millasia ikäeroja teidän lapsilla on/ tulee olemaan? Täälä tulee olemaan 1,5 vuotta. Mitäs lapsenne ovat tuumanneet uudesta tulokkaasta? Jos täälä olisi joku jolle tulossa esim. kolmas :)
 
Täällä tulee olemaan eroa n. 2v 7kk.
Oon ajatellut ettei tuon ikäinen (nyt 2v2kk) vielä paljoa ymmärrä mistä ne vauvat tulee ja mitä se tarkoittaa, mutta tyttö usein osoittelee mun mahaa ja höpöttää jotain vauvasta, ja nukkumaan mennessä sanoo aina ensin "hyvää yötä vauva" ja sen jälkeen vasta hyvät yöt mulle :D että kai se jotain tajuaa kuitenkin, vaikkei kauheesti olla asiasta vielä edes puhuttu hänen kanssaan...
 
Voi, ihana Ramanan tyttö :)))

Meillä tulee ikäeroksi 1v6kk (tai jos menee yhtä paljon yli, kun Ellenin kanssa, niin 1v7kk).
 
Meillä vanhin tyttö ennättää tulla 16v 5kk, seuraava poika 14v 8kk, poika 12v 6kk, poika 2v 3kk eli kahdessa sarjassa lapset. Kahdella vanhemmalla pojalla on myös ikäeroa 2v 3kk,  on ollut ihan hyvä ikäero. Ensimmäisellä tytöllä ja pojalla ikäeroa on 1v 8kk, heillä synkkaa tosi hyvin edelleen, ovat miltei kuin kaksosia. Meillä tuli kolme ensimmäistä lasta 3v 11kk kuukauden sisällä. Raskasta oli ensimmäiset vuodet. Nyt on eri tilanne kun on kolme murrosikäistä ja sitten vielä kaksi pientä lasta. Isommista on jo paljon apua (vaikka enemmänkin voisi olla....)On kuitenkin ihan eri asia saada viisi perä jälkeen kuin että on 10v tauko välissä. 
 
Meiän pikkasille tulee ikäeroa huikeat 1v3kk. :D Esikoinen ei vielä tietenkään ymmärrä alkuunkaan, että äitin masussa on vauva, vaikka oon muutaman kerran siitä jo jutellu. Liekö tajuaa kunnolla vielä silloinkaan kun vauva syntyy..;) Mutta eipähän luulis osaavan olla mustasukkainenkaan.=)
 
Meiän pikkasille tulee ikäeroa huikeat 1v3kk. :D Esikoinen ei vielä tietenkään ymmärrä alkuunkaan, että äitin masussa on vauva, vaikka oon muutaman kerran siitä jo jutellu. Liekö tajuaa kunnolla vielä silloinkaan kun vauva syntyy..;) Mutta eipähän luulis osaavan olla mustasukkainenkaan.=)
 
Meidän lapsille tulee ikäeroksi n. 1v 11k. :) Esikoiselle on kerrottu, että äidin masussa on vauva, ja hän käykin aina nostelemassa paidanhelmaa ja silittelemässä masua. Ja osottaa masua, jos kysytään, että missä vauva. Vaikka ei kyllä luultavasti oikeesti tajua tilannetta. :D
 
meille tulee olemaan 1,5 vuotta ikäeroo tai sitte jos menee yli kuten esikoisella ni 1, 6 v.. saa nähä :) poika leikkii kyl siskon nukel paljo ku ollaa kyläs halailee ja silittelee nukkee et toivottavasti on yhtä hellä ku toinen tulee maailmaan...
 
Meidän lapsilla tulee ikäeroa olemaan n. 1 v ja 1 kk.. eli menoa tulee olemaan.. :) mutta ku esikoinen antoi odottaa itseään niin päätettiin aika nopeasti että toinen saa tulla kun tulee..ja eka kerta ilman kumia niin napsahti..en oikeesti meinannu uskoa silmiäni kun katoin tikkua. :D
noh, aluks on varmaan aika rankkaa mutta palkitsee sitten kun heillä on paljon seuraa toisitaan kun niin pieni ikäero.. :)
 
Takaisin
Top