Lastenhuone

Ihanan näköistä Vaavi2010, taidan ensiviikolla tuoda pinnasängyn sisälle ja alkaa kasaamaan ja pyyhkimään, kun varastossa ollu jo vuosia. Tosin täytyy tuo mies saada apuihin kun meidän sänky tarvitsee kääntää ja ottaa pääty pois että mahtuu, on tuolle esikoiselle laitettu iso makkari, jossa on tilaa leluille, johon myös tämä uusi tulokas sijoittuu kun nukkuu pidemmpiä pätkiä.
 
ALKUPERÄINEN: tiger

mä kans mietin jo pinnasängyn roudaamista sisälle mut en tiiä sit onko vielä liika aikasta.. tai no eihän sitä oikeen voikaa tietää koska olis se oikee ajankohta kun harvemmin tietää myöskään sitä koska se pikkuinen putkahtaa maailmaan taikka millon se lähtö sairaalaan tulee.. kovasti vaan tekis mieli alkaa vauvan sänkyä laittamaan, liekö tän päivän synnytysvalmennus (vauvanhoitotunti) sai tän typyn äidinvaistot ja hoivavietin vähän paisumaan yli äyräiden.. [;)][:D]



Meillä on sänky jo sisällä, naperon omassa huoneessa mut oon kans miettiny joko sen siirtäis makkariin... mieli tekis ruveta laitteleen paikkoja mut ehkä kuitenkin on liian aikasta..? : )
Kivalta näytti Vaavi2010 :n kuvat. Meillä on kaikki vielä niin kesken ja sekasin että jos vauva nyt päättäis syntyä, pulassa olisin! [:D] Jahka se äitiyspakkaus tulee, toivottavasti, ensi viikolla pääsen pesemään lisää vaatteita.
 
Minä itse ja mies ollaan sitä mieltä, että mieluummin on kaikki valmiina hyvissä ajoin sillä kuten tähänkin asti niin se aika menee kyllä aika nopeasti ja yks kaks ollaankin jo kaikki synnyttämässä. [:D] Ja paremmin sitä jaksaa touhuta ja järjestellä, kun ei ole ihan viimeisillään raskaana.

Mutta jos se vauva sieltä nyt jo syntyisi, niin tod. näk. menee aikaa kuitenkin jonkin verran, että sen pikkunyytin sieltä sairaalasta kotiin saa, että ehtiihän siinäkin tietysti laittaa paikkoja kuntoon. Kukin tietysti tavallaan, mutta täällä ollaan tyytyväisiä, että suurinosa on jo tehty. Kyllä sitä aina löytyy sen verran puuhaa sitten ihan loppumetreilläkin. [:)]

Niin ja täällä muuten tuli eilen pestyä viimeiset vauvan vaatteet/ tarvikkeet. Yllättävän paljon niitä olikin ja kun on värillistä ja vaaleaa ja toiset vaatii 40 ja toiset 60 asteen pesun. Huoh. [:)]
 
vaavi2010, ihania kuvia! [:)] samanlainen roskis kuin meillä[:D] ja samanlaiset petivaatteet+pinnasängyn suoja myös! [:)] noi oli niin ihanat et mun oli pakko tilata ne heti ku tiesin odottavani.. [:D]
 
ALKUPERÄINEN: tiger

vaavi2010, ihania kuvia! [:)] samanlainen roskis kuin meillä[:D] ja samanlaiset petivaatteet+pinnasängyn suoja myös! [:)] noi oli niin ihanat et mun oli pakko tilata ne heti ku tiesin odottavani.. [:D]


Mä tilasin kanssa samanlaiset! [:)]
 
Tässä meidän pinnasänky, pinnojen suoja vielä puuttuu [:)] Äitiyspakkauksen laatikkokin siinä jo odottelee nukkujaa.

 
Ja tässä meidän hoitotaso, joka imaisi itseensä paljon vaatteita kokoa 50-56. Siellä on pyyhkeet ja vaipat valmiina [:D]

 
Nättiä camsu, täällä tänään vaihdettiin vanhempien sänky toisinpäin, jotta pinnis mahtuu, mutta siihen oliki tullut jossain vaiheessa lohkeama, joka piti liimata ja odottaa siis nyt kuivumista, enkä pääse laittamaan kasaan. äippäakkauksen reunuskangas on mystisesti kadonnut, vaikka sen olen jossain nähnyt... Olisi ihan perintöä vuodelta -85 :)
Hoitopöytää meille ei luultavasti tule, kun sille ei sopivaa paikkaa löydy, pesukone tai sohva saa toimia siis pöytänä, esikoisella tosin oli taitettava pöytä, joka voisi ola yksi vaihtoehto... Onhan tässä kuukausi aikaa... [:)]
 
Heissan,


Meillä on JOPA(!!!) 2 x pohjamaali vedetty lastenhuoneen seinään. Ollaan jo tosi pitkällä. Huomenna maalataan oikealla sävyllä ja sitten vaan annetaan kuivua ja siivous ja niin on huone valmis. Ei kun kamat sisään ja järjestykseen. Vihdoin ja viimein sekin urakka alkaa olemaan finaalissa. [:D] Oon kiukunnu tässä jo melkein kuukauden, kun on tuolla miehellä hitaana hämäläisenä ollut toooodella hidas työtahti. Ensin huoneen tyhjentämiseenkin meni ihan liikaa aikaa (mun mielestä). [;)] Ihanaa, kun vihdoin ja viimein pääsee laittamaan pikkuvaatteita ja vauvan juttuja oikeille paikoilleen.
 
Meille tulossa tulevan papan teettämä kehto ensisängyksi. [:)] Sitä pitäis vielä vähän maalata ja sitten sen saisi tuoda kotiin odottamaan pienokaista. Hoitopöydän kokosin tällä viikolla valmiiksi tuonne makuuhuoneeseen. Jotenkin tuntuu siltä että on liian aikaista tehdä mitään mutta toisaalta laskettuun aikaan ei ole enää kovin kauaa, reilu kuukausi. [:)]
 
Tässä meidän kehto valmiina ja pedattuna. [:)] Sain jopa valmiiksi nuo ihanat Marimekon pussilakanat. [:D]

 
ev3l tosi kaunis kehto! :) Pitää varmaan omastakin sit laittaa kuvia, kohta on mun koko omaisuus kuvina täällä foorumilla [:D]
 
Onpa ihana kehto ev3l!
Meillä on vain tuo äitispakkauslaatikosta tehty, mutta somahan siitäkin tuli! [:)] Tilasin siis laatikkoon sopivat keinujalakset netistä ja nuo tekstiilit oon itse ommellut. Neulottu peittokin on itse tehty. Taustalla näkyy hieman tulevan isän kunnostamia lipastoja. Kaikki alkais olla valmiina pienokaisen tulla!

 
Kivoja kuvia kaikilla. Pääsenpä minäkin vihdoin taas nettiin niin voin laittaa kuvan meidän vaavin ensisängystä. Siis tuosta äitiyspakkauksen laatikosta olen ihan omin kätösin taiteillut seuraavaa....  

 
Vaavi2010: Mulla samasta kankaasta kans tehty pehmusteet tuohon laatikkoon [:D] Ei tosin ihan noin taidokkaasti... kuva tuolla hankintojen puolella [:)]
 
ALKUPERÄINEN: Elaisah

Vaavi2010: Mulla samasta kankaasta kans tehty pehmusteet tuohon laatikkoon [:D] Ei tosin ihan noin taidokkaasti... kuva tuolla hankintojen puolella [:)]

Saman huomasin minäkin. [:)] Kivan olet sinäkin laatikosta saanut.
 
Heissan [;)]

Tulin vierailemaan tuolta Marraskuisista ja huomasin ihanan kankaan mistä Vaavi2010 on tehnyt laatikkoon suojat[:)] Mistä olet moista ihanuutta löytänyt? Todella kauniit suojat olet osannut ommella[;)]
 
ALKUPERÄINEN: Ninnu76

Heissan [;)]

Tulin vierailemaan tuolta Marraskuisista ja huomasin ihanan kankaan mistä Vaavi2010 on tehnyt laatikkoon suojat[:)] Mistä olet moista ihanuutta löytänyt? Todella kauniit suojat olet osannut ommella[;)]

Kiitos. [:)] Eurokankaasta nuo on ostettu. Tosiaan sellaista "tikkikangasta" ja sitten tavallista, eikä kumpikaan ollut edes kovin kallista.
 
Kiitos vinkistä Vaavi2010 [;)]

Täytyy käydä kurkistamassa löytyykö vielä kangasta.

Ihanaa kesää sinne!
 
Takaisin
Top