Lasten syntymäpäivät

Olisikohan kellään hyvää täytekakkuohjetta? Itse sokeripohjan osaan tehdä, mutta en nyt yhtään tiedä millä alkaisin kakkua täyttämään. 🙈
Aito sikerikakkupohka on parasta.
Täytteeksi banaaniviipaleita ja kuohukermarahkaseosta aidolla vaniljasokeria maustettuna. Toiseen kerrokseen vadelmahillo+ kermarahkaa.
Persimoni pieninä kuutioina toimii myös hyvin. Milläs haluaisit sen kuorruttaa,?

Täytteeksi banaaniviipaleita ja kuohukermarahkaseosta aidolla vaniljasokeria maustettuna. Toiseen kerrokseen vadelmahillo+ kermarahkaa.
Persimoni pieninä kuutioina toimii myös hyvin. Milläs haluaisit sen kuorruttaa,?
Ei ole mitään suunnitelmia eli ehdotuksia saa laittaa ihan laidasta laitaan. 😅

Banaani jakaa mielipiteitä 😅 itse syön vaikkei lemppari ookaan, mutta tiedän useampia joilla banaani kakun välissä on ihan nou-nou.

Raikkaat marjat ja marjahillot on jees. Erilaiset täytevaahdot (googlella hakee vaikka vadelmatäyte tai valkosuklaatäyte jne, niin saa reseptejä) on myös omia vakkareita 😊

Sokerikakkupohjasta tykkään minäkin, ihanan simppeli eikä suoraan rajaa mitään täytevaihtoehtoa pois makumaailmasta!

Kuulostaisiko ihan hullulta, jos yhdistäisi vaniljakreemiä ja pensasmustikoita? En tiedä. Miulla ei kyllä nyt yhtään leikkaa, että mikä toimisi.

Mitenköhän tuhtia tuollaisen kakkutäytteen pitää olla ettei valu sieltä välistä? Kannattaisikohan vaniljakreemijauhe sekoittaa ihan kermavaahtoon? 🤔 Ehkä pitää tehdä testikakku ennen varsinaisia juhlia. 😂

Olen yleensä delegoinut kakkuhommat äidilleni, mutta ajattelin, että olisi aika tehdä "ihaan ite". 🤭

Takaisin