Lasten oma kirjakerho?

käyttäjä71nn

Vasta-alkaja
Eli taas satelee nuita jäätävänkokoisia kirjekuoria postilaatikon täydeltä. Yllä mainitun kirjakerhon tarjous ei kuulostanut kuitenkaan paskemmalta, mutta mietin vaan että piileekö tässä joku salajuoni? :D Eli siis sitoudunko maksamaan jotain enemmän / ostamaan joka kk uuden kirjan vai voinko tilata tuon tutustumispaketin ilman lisäkuluja ja muuta ostopakkoa? Kokemuksia anyone...?

lappusissa (joita tuo kirjekuori sisälsi MONTA) ei ainakaan ole huomatakseni sellaista pientä pränttiä jossa olis ne tilausehdot...

Olen liittynyt siihen, tai siis poika on :) oli vaan niin hyvä tutustumis- / tervetuliaspaketti kun soittelivat.
Joku ehto siinä on että ennekuin eroat kerhosta on täytynyt muutama paketti ostaa. Tähän asti olen peruuttanut kaikki, nyt annoin ekan paketin tulla (lumoava ensikirja, näytti niin hienolta). :)
Sieltä niitten sivuilta löytyy aikas hyvin tietoo jäsenyydestä.

Ja jos et oo ostanut sitä vaadittua määrää ennen eroamista, ni sit pitää maksaa se erotus siihen ensimmäiseen ilmaseen pakettiin. Mä oon aina sanonut puhelimeen, että meillä on kirjoja jo omasta takaa, niin ei kiitos.

Noita kirjakerhoja on joka lähtöön.  Mä oon pariin semmoseen liittynyt missä on heti kättelyssä mainittu että ei ostopakkoa.  Saa just sen tervetuliaispaketin siis ;)

Joo 2 pakettia pitää olla ostanut ennen eroamista. Mun mielestä tuo kirjakerho ei todellakaan ole parhaita mahdollisia, kun ainakin ennen tätä uudistusta (pienille tuli uudenlainen kirjakerho) kirjapaketit ei todellakaan vastannut oman lapsen ikä- ja taitotasoa. En sitten tiedä paraneeko tuo nyt, kun yhden kerran vasta on tullut uudistunut kerholehti. Katselen pari kuukautta ja jos ei parane niin erokirjettä menemään.

Täällä taas on yksi joka rakastaa kirjakerhoja! Ei se oo mikää homma palauttaa niitä kirjoja joita ei halua, kun ne voi eka lukea ja sit pistää postiin. Lain mukaan sulla on oikeus tutustua niihin ennen ostopäätöstä ni se on ok avata ne paketit! :D
Enkä ole selvästi yksin tän asian kanssa: http://tarjoustaivas.vuodatus.net/lue/2016/01/kirjakerhojen-suurkuluttaja
Esim tuolla blogissa on yks joka tykkää yhtä paljon ku mää, kuinka helppoa se on ku kirjat tulee suoraan kotiin.

Onko lasten oma kirjakerho vielä olemassa vai..? Mä olen luullut ettei sitä enää ole, vaan tilalle tullut lasten netti satukirjasto :D pitääkin penkoa että voisin liittyä...

Ei vissiin oo ihan tollasena peruskirjakerho meiningillä olevana olemassa :sad001

Takaisin