Lasten hakkaajat!!

jaaha

Oman äänensä löytänyt
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011050413656899_uu.shtml

Nyt mua ottaa päähän tämmöset ihmiset joille oikeesti saisi antaa kiellon että ei enään lapsia!! Siis miten joku voi olla noin kylmä! Äitinä olo on mikä ihanin asia ja se että äidillä tulee se vaisto että pitää suojella lastaan ni ei! Jotkut vaan tappaa/yrittää tappaa omia lapsiaan ja hakkaa niitä kun ne vähän itkee! 

Onhan se että joskus lapsi itkee niin että menee hermot mutta sitten pitäsi tajuta jo lähtä tilanteesta pois ettei sattuisi tämmösiä.. tai sit taitaa olla päässä jo vikaa!

ETTÄ MÄ INHOON TÄMMÖSIÄ IHMISIÄ! Miks niille on pitänyt edes lapsi suoda? 
 
Niin no, eihän tuossa uutisessa kerrota taustoja sen enempää.. Ehkä synnytys ei ole mennyt odotetusti, on voinut olla synnytyksen jälkeistä masennusta, ehkä parisuhde on joutunut suuremmalle koetukselle kuin vanhemmat arvasivat, ehkä lapsi oli vaativampi kuin vanhemmat odottivat. Ja voihan olla, että lapsi oli tavallaan vahinko, jota ei haluttu abortoida.

En usko, että terve (normaaleissa rajoissa baby bluesista "kärsivä") äiti tekisi noin. En ole itse kokenut synnytysmasennusta, niin en osaa sanoa, miltä se tuntuu. Jostain olen lukenut, että silloin kiintyminen lapseen on vaikeampaa, välillä ehkä jopa mahdotona. Ehkäpä tämä äiti siis kärsi synnytysmasennuksesta?

Sitä kyllä ihmettelen, että mitä helkuttia se ukonturjake oikein mietti, kun ei mennyt väliin ja ottanut lasta pois äidiltään?

Sydämeni pohjasta toivon, että pienellä on nyt joku, joka lohduttaa ja pitää huolta ja tekee pienen olon turvalliseksi. Joka kertoo pienelle, että hän on tärkeä ja hyvä juuri sellaisena kuin on.

Mielestäni tuollaiselle ei ole niin kovaa rangaistusta, että lapselle aiheutunut vahinko korvautuisi. Ei ole tarpeeksi suurta rahamäärää tai riittävän pitkää vankeustuomiota. Onneksi ihmisellä on omatunto, se varmasti soimaa näitä kahta ihmistä kuolemaan asti. Ehkä he oppivat tästä, eivätkä enää tee lapsia keskenään tai kenekään muunkaan kanssa.
 
Oon miettiny kohta tunnin tätä tapausta..Niin vääärin! Kamalaa!

Jos oikeasti tuo henkilö on kärsinyt masennuksesta ja jos sitten alkaakin ymmärtämään mitä tulikaan tehtyä, on hänellä suuri taakka ja suru kannettavana.

Moni haukkuu ihmisiä idiooteiksi, kun tekevät näin, mutta itse ku en tiedä näistä henkilöistä mitään niin en sano muuta kun, että käy sääliksi lasta, paljon. Ja ehkä himpun verran äitiäkin. Kumpa joku olisi heitä auttanut! Kumpa joku olisi pelastanut pienen <3 :(((



Masennustakin on niin monenlaista, joskushan masennus on merkki jostakin vakavammasta mielisairaudesta, mikä puhkeaa ensin masennuksella ja sillehän ihminen ei välttämättä voi mitään tai siis, harvoin voi, jos ei saa oikeaa lääkitystä. jos edes silloinkaan



Miä just päätin etten enää lue näitä kauhutarinoita, ku tulee niin surullinen olo ja olo, että haluis vaan hakea kaikki maailman lapset ja vauvat turvaan ennen ku sattuu :'((



Toivotaan, että jos joku jolla on huono olla lapsensa kanssa ja usein ajattelee tekevänsä pahaa tajuaa pyytää apua ennen toteutumista.

Ja jos näkee jonkun lähipiirissä, joka sanoo olevansa vähän alla päin, niin ei koskaan ole pahitteeksi tarjota apua, juttelua, kuuntelua..

Mutta silti näitä tapahtuu, ei voi mitään :(((((



Ja noista tuomioista.. Toivon, että kovenisivat, harmi kun se vääryys ei sittenkään poistu maailmasta. Mikään rangaistus ei korvaa kuolemaa tai elinikäistä vammaa :'((





 
Takaisin
Top