Laskiaispullat

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Bella Swan, 15 helmi 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Syöttekö laskiaispullia? Hillolla vai mantelimassalla? Montako menee nyt sesonkina?
  2. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Syön mielelläni ja kaikki täytteet käyvät, kunhan on kermavaahtoa. Yhden olen vasta syönyt ja pyrin siihen, että en montaa söisi, koska pulla ei sovi minun vatsalleni. En silti usko, että pullat tähän yhteen jäävät.
  3. tiuhtimus Naimisissa foorumin kanssa Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Hillolla ja kermavaahdolla, eilen juuri leivottiin pullat. Määrät vaihtelee, mutta keskimäärin 1-5 ehkä tälleen sesonkina tulee syötyä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Shooky90 Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Hillolla ja kermavaahdolla! 1-2 kpl menee vuodessa.
  5. Ginger Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Hilloa ja kermavaahtoa. Yleensä syön 1-2 laskiaisen aikaan.
  6. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Mies toi vegaanisia pullia vadelmahillolla Cittarista, mun lemppareita! Paketissa 2kpl. Saisivat riittää mulle tälle vuodelle, toivottavasti :rolleyes:
  7. Lya M. Peruskäyttäjä

Hillolla ja vähällä kermavaahdolla. (Kaupan versioissa on liikaa kermavaahtonokareella minun makuuni) .
  8. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Laskiaispullat syödään hillolla ja kermavaahdolla. Tänä vuonna en ole syönyt vielä yhtään. Suunnitelmana on joko ostaa pakastepullia tai leipoa pojan kanssa pieni taikina laskiaisen tienoilla. Koska miehellä on keliakia jää ne kaikki minun ja pojan kontolle, joten väkisinkin niitä tulee sitten useampi syötyä.

Jaa tämä sivu