Lasketut ajat 2.0

Status
Not open for further replies.
Mulla oli tänään np- ultra ja laskettuaika on nyt 16.12 (oli 18.12) jos mut vaihettais tonne listaan, kiitos paljon :)
 
KOS/H eli Kätilöopiston Haikaranpesä on myös suljettu.

Listaan voisi laittaa, että HUS ja NKL on sama paikka.
 
HUS lyhenne sotkee kun se on virallisesti Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri, johon kuuluu monta paikkaa esim. Naistenklinikka ja Hyvinkään sairaala. :)
 
Mulle voi kans muuttaa laskettua eli ei ole enää 19. päivä vaan 14. päivä ja muodon vuoksi iän voi päivittää samalla 27 kun ens viikolla kuitenkin vanhenee :grin
 
No mun HUS voi kyllä vaiktaa Nkl, koska sinne kuitenkin menen. Jollei satu hupsis anoppilassa ja täydy lähteä Lohjaalle
 
Kattokaa nyt onko toi hus/nkl oikein ja siihen kuuluvat sairaalat? Mä kun en tiedä mitään niistä :grin korjailen tarvittaessa..:rolleyes:
 
HUS = synnyttää Uudellamaalla, mutta ei vielä tiedä /ole päättänyt missä sairaalassa.
HUSiin kuuluu ainakin Naistenklinikka (Nkl), Jorvi (mutta eikö se oo rempassa ja toiminta toistaiseksi Espoon sairaalassa?) ja Lohjan sairaala.
Onko Loviisassa vielä synnytyssairaalaa? Ainakin Porvoo, Tammisaari ja kättäri ovat lopetettu.
 
Moi! Mut voi lisätä uutena listaan, la tällä hetkellä ennen ensimmäistä ultraa 26.12

puutarhuri/20/KSSHP/ensimmäinen
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top