Lasketun ajan yli..

Möhkö<3

Oman äänensä löytänyt
Hei,

onko kanssasisaria vielä odottamassa vaikka laskettu aika meni jo...? Täällä ollaan ny 40 + 3 eikä tuntemuksia oikein ole... välillä on niin hiljasta,että sitä miettii onko mahassa enää elämää...ja sitten välillä taas semmoset rallit on menneillään että! Mutta tosiaan, kärsivällisyys alkaa jo loppua vaikka se nyt onkin normaalia että se voi mennä vaikka 2vkoa yli..huh..
 
Täällä kans odotellaan ja alkaa kärsivällisyys olla koetuksella. Välillä huolettaa, kun vauva liikkuu todella vähän, mutta onneksi on kuitenkin silloin tällöin hieman enemmän möyrintää havaittavissa. Alkaa usko mennä sen suhteen, että tämä pikkuinen tulisi masusta oma-aloitteisesti poies. Sain ensi viikon perjantaille ajan käynnistykseen eli silloin ois viikkoja 41+5. Toivottavasti ehtisi syntyä ennen sitä, kovasti pelottaa tuo mahdollinen käynnistäminen... Mulla on välillä lieviä menkkajomotuksia, muttei kuitenkaan mitään supistuksia varsinaisesti. Joka ilta toivon, että tulisipa yöllä lähtö, olisi niin ihanaa jo nähdä meidän vauveli. Tsemppiä muillekin odottelijoille :) Nämä päivät lasketunajan jälkeen tuntuvat hyvin pitkiltä, vaikka järjellä sen tietää, että voi hyvinkin mennä sen pari viikkoa yli.
 
Täälläkin mennään yliajalla ja meno mahassa sen kun kiihtyy, että oikein sattuu kun neiti möyryää, vaikka luulis olevan ahdasta :)
Ei kuitenkaan mitään selviä kmerkkejä, että ulos haluaisi tulla.
Kyllä tää odottaminen alkaa rasittamaan hermoja jo pahasti, kun tosissaan tuntuu, ettei aika kulu mihinkään ja aina iltasin kyllä odottaa, että joko tämä yönä heräisi niihin ihaniin supistuksiin, mitä odottanut jo viikko tulkulla.
Esikoinen tuli 40+5, mutta tämä tuntuu vielä odottavan :)
Hyviä hermoja teille muille odottajille :D Kyllä ne pikku lohikäärmeet kohta haluaa ulos :)
 
lounatuuli; kylläpä kuulostaa juurikin niin samalta kuin täällä päin!!!

Kävin tänään kontrollissa ja meinasivat,että ihme on jos ei synny v-lopun aikana...muuten kans sitte käynisteltäis viikon päästä.

Mutta jaksamisia teille ja ennen kaikkea sitä kärsivällisyyttä
 
 
Mulle lupasivat, että yliaikaiskontrolli on 41+5 ja sit vasta katsellaan että koskas käynnistellään. Eli ens torstaina olis se, jos ei sitä ennen tule. Osaako kukaan sanoa, missä vaiheessa viimeistään käynnistetään?
 
Jokos täällä on yli ajan menneet jakaantuneet? :)
Nyt sai itsekkin varata ajan yliaikaiskontrolliin ja kättäriltä lupailivat vähän, jos sitten torstaina alettaisiin käynnistellä ballongilla, mikä kuullosti aivan mahtavalta, kun lääkkeellinen käynnistys ei yhtään innostaisi :) Toivon mukaan käynnistys silllä onnistuisi myös :)
 
Mulla LA vasta huomenna mutta yli menee kyllä niin että hurahtaa. Ei mitään viitteitä lähenevästä synnytyksestä.
Käynnistämisestä sen verran että se kontrolli on 41+5 mutta passittavat ainakin Turussa sillon vielä kotiin ja antavat vauvalle mahdollisuuden tulla itse. Käynnistävät 42+0.
Mutta sekään ei takaa että sinä päivänä tulisi. Eräs kaveri meni käynnistykseen viime keskiviikkona ja perjantai-iltana olivat päätyneet sektioon koska vauva ei vaan suostunut tulemaan ulos.
 
täällä tismalleen sama tilanne. LA huomenna, yliaikaiskontrollin lähete hoidetaan vasta 41+5. neuvolan täti oli eilen tosi tyrmistynyt että oon yhtenä kappaleena.. ja niin on moni kaverikin. yksikin sanoi, että mun tuntemuksia kuunnelleena ja hänen mittapuullaan mitattuna mukulan pitäs olla jo sitterissä. Oon kyllä ollu tosi kipee, pitkään.

eilen rämmin 1,5h umpihanges jäällä koirien kanssa. Ei saanu ees supistuksia aikaan muuta ku kotimatkan autoilun ajaksi. Veikkasin jo ettei tää synny ennen juhannusta,mutta siskoni lohdutti, että jospa edes vapuksi.
 
Täälläkin ollaan vielä yhdessä koossa. Perjantain yliaikaiskontrollia odotellessa... Olen jo heittänyt kaiken toivoni sen suhteen, että vauva päättäisi nyt muutaman päivän sisällä tuolta oma-aloitteisesti tulla. Olen siivonnut, leiponut, käynyt koiran kanssa lenkeillä, mutten minäkään ole saanut supistuksen supistusta aikaiseksi. Ärsyttää!!! Nyt vain ajattelin sitten ottaa rennosti ja asennoitua siihen, että viikon päästä meillä on jo hyvin suurella todennäköisyydellä pikkuinen sylissä. Hurjasti tsemppiä kaikille odotuksen viime metreille :)
 
Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena! Perjantaille ois kans 41 + 5 kontrolli, lupasivat käynnistää jos ei nyt sitä ennen mitn tapahu. Viime yö oli aivan järkyttävää,heräsin tasatunnein jumalattomiin alaselkäkipuihin, kuudelta nousin sängystä ja selkäkivut senku jatkuu. Nyt on ollu n.10 min. välein jonkun laisia supistuksia  ja mitäs tuo kello on, puoli 9...tässä nyt pidän kirjaa nuista supistuksista ja ajattelin jonku tovin päästä soittaa synnärille! JOSPA JO TÄNÄÄN!!! =)

Tsemppiä teille!!!

 
Täällä kohta lähtö kättärille yliaikaistarkastukseen ja kovasti pidän peukkuja että tahtoisivat tänään käynnistää, niinkun vähän lupailivat :) Jospa jo tänään tai huomenna olis vauva ulkona, niin loppuisi tämä piinaava odotus :)
 
Tänään LA ja taitaa olla niin että saan liittyä tähän keskusteluun. Ei nimittäin näytä tulevan tänäänkään. Vaikka onhan sitä vielä tätä päivää jäljellä. Jospa se yllättäis kunnolla! ;)
 
Niinhän se LA meni ohi että hurahti. Onko täällä vielä muita jotka edelleen yhtenä? Täällä on menossa 40+6 eikä lähtöä vielä näy. Kyllähän tuo aika mukavasti jo lantiota painaa mutta ei supistele kyllä juurikaan. Mihin se minun helmivauvani on oikein jääny.. Taitaa mennä maaliskuun puolelle. Äitipolille aika 6.3. mut toivon kovasti ettei tarvis mennä.. Huoh.
 
No niin, täälläkin lasketun ohi eli tänään 40+1 ja minä kun niin luulin ettei yli menisi... On kyllä niin supistellut ja vihlonut, etten käsitä miksi lähtölaukausta ei vaan kuulu. Maaliskuulle siis menee, alkaa tulla muuten kiire, jos aikois karkausvauva vielä ehtiä tän kuun puolelle. Huomenna taas neuvola.
 
Meillä neiti päätti vihdoin viimein tulla ulos ja viikkoja oli 42+0 :) Pitkät 2 viikkoa oli kun meilläkään ei odotettu menevän yli :)

Onnea vielä odottajille :) Kyllä ne sieltä pian tulee :) 
 
Täällä kans viikkoja 40+6 ja merkkejä kyllä on vaikka kuinka mutta "tarpeeksi" kovaa ei vielä supista.viime yönä heräilin tunnin välein vessaan ja supistuksiin. Kuudelta aamulla olin aivan varma että kohta "rysähtää" ja päästään asiaan. No.aamulla heräsin puoli yhdeksän ja totesin ettei vielä ollakaan sairaalassa. On tämä vaan sellasta varttumista.hetki kerrallaan ja päivä kerrallaan. Eniten tässä ehkä väsyttää kaikkien läheisten "joko?" kyselyt hohhoijjakkaa.tekis mieli sanoo että älkää kyselkö.kerron sitte.Ovathan kaikki toki innoissaan.ei sillä mut ku itekin oottaa niin kovin niin turhauttaa päivittäiset jokottelut itse olen maailman kärsimättömin henkilö niin tää aika tuntuu kovin pitkältä vaikka 7.3 on sitten sairaalassa tuo ylia-aikais kontrolli. Silti jaksan luottaa että murunen syntyy ennen sitä Tsemppiä kaikki kanssasisaret. Onneksi emme ole yksin emoticon
 
Täällä jopa tapahtuu jotaki, tai ainaki luulin että tapahtui. Viime yönä ei paljoa nukuttu vaan pyörittiin ja rampattiin vessassa. Vähän ennen kolmea tuli limatulppa ja vähän ennen sitä alko kunnon supistukset. Tosin vain 6min välein. Tuli usiamman tunnin enkä tienny miten päin olis ollu. Kuudelta lähdettiin käymään synnärillä. Kohdunkaula oli hävinny ja sormelle oli auki. Synnytys oli kuulemma alkamassa/alkanu. Sen verran vähän kuitenki että sain valita jäänkö sinne vai käynkö vielä kotona muutaman tunnin. Päätettiin lähtä kotona vielä käymään. No, tässä sitä kotona istuskellaan MUUTAMA tunti myöhemmin.. Supistuksia tulee niin olemattoman harvoin että tuskin kannattaa takas vielä lähtä. Hohhoijaa, tiiä sitte että mitä tässä tekis. Oliskohan kuitenki pitäny jäädä?
 
Taivaanmaalaaja: ehdotan että meet nukkuu! Rentoutuminen auttaa alussa ja jaksat tosi toimissa! Kyllä se siitä nyt lähtee :)
 
Juu, nukkua oon kyllä yrittäny tässä aina välillä. Yöllä nuo unet kuitenki jäi sen verran lyhyeen. Muutamia supistuksiaki taas tullu. Inhottava vaan hätkähtää aina hereille kipeään supistukseen.. :/ Varsinki ku ei tiedä sillon että miten päin sitä olis. No, eiköhän tämä oo vielä pientä. Pääsis kohta takas synnärille ja tosi toimiin. Jaksamisia muille! :)
 
Kyllähän se sieltä sitten tuli ennen käynnistystä itekseen :) Perjantaina 2.3. mentiin 11 aikaan takas synnärille ja 20:20 olikin prinsessa jo ulkona <3
 
Takaisin
Top