Lasketun ajan ohittaneet

orvokki 81

Sukkela juttelija
No niin, tämä on vähän kyseenalainen kunnia päästä perustamaan tällainen ketju. Minä se sitten olin ensimmäinen "onnekas" meistä aktiivisemmin kirjoittelevista, kenen vauva päätti itsepintaisesti pysyä vatsassa yli lasketun ajan. Luulisi että vauva sieltä jo pois haluaisi kun ei ole enää tilaa edes liikkua! Nyt rv 40+2. Fiilikset vielä ihan ok ja vointi muutenkin hyvä..

Mulla on hiukan sellainen kutina, että synnytys tulee alkamaan käynnistyksen kautta. Tuolla alakerrassa on ollut niin vähän tuntemuksia, että tuskinpa on suurta kypsymistä tapahtunut. Mutta tosi iloinen yllätys olisi jos raskaus käynnistyisi ihan itsellään! Jos ei, saan mahdollisesti ainakin kontrolliajan ensi viikon to tai pe, silloin olisi rv 41+4 tai 41+5. Joka tapauksessa vauvan pitäisi olla parin viikon päästä sylissä, se on loppujen lopuksi tosi lyhyt aika!

Tervetuloa kaikki lasketun ajan ohittaneet kirjoittelemaan, vaihtamaan kuulumisia ja tuntemuksia :) Toivotaan kuitenkin että paljon porukkaa tälle puolelle ei joutuisi!
 
Takaisin
Top