Laskettu aika

Status
Not open for further replies.

bluebe

Päivystävä dosentti
Helmikuun äidit 2019
Marrasäidit 2020
Tehdään lista lasketun ajan ja synnytyssairaalan mukaan :) Minä aloitan:

1.11. / bluebe / TAYS
 
1.11. / bluebe / TAYS
2.11. / Sammie /PKSSK /esikoinen
 
1.11. / bluebe / TAYS

2.11. / Sammie /PKSSK /esikoinen

3.11. / laapotti/ mikkeli

5.11. / Hidkau / OYS
 
1.11. / bluebe / TAYS

2.11. / Sammie /PKSSK /esikoinen

3.11. / laapotti/ mikkeli

4.11. / Mepe / Jorvi

5.11. / Hidkau / OYS
 
1.11. / bluebe / TAYS

2.11. / Sammie /PKSSK

3.11. / laapotti/ mikkeli

4.11. / Mepe / Jorvi

5.11. / Hidkau / OYS
 
Kylläpä on hauskasti peräkkäiset päivät :D
 
Kylläpä on hauskasti peräkkäiset päivät :D

Totta! Saas nähdä, kauanko jatkuu näin nättinä rivinä :grin

Veikkaan kyllä, että mulla 9.11. tulee olemaan lähempänä oikeaa laskettua aikaa, mutta sitten taas riskit ennenaikaisuudelle on niin isot, että todellisuudessa täällä lienee lokakuinen :rolleyes:
 
Meille tulee aika todennäköisesti sektiolla niin sit kans lokakuinen.
 
Meille tulee aika todennäköisesti sektiolla niin sit kans lokakuinen.

No näin voi kyllä olla meilläkin, että sektioon joudun. Saako kysyä, minkä vuoksi teillä todennäköisesti sektio edessä?
 
Meillä kans suurella todennäköisyydellä lokakuinen jos tää menee yhtään samalla tavalla ku edellinen raskaus, synnytys käynnistettiin radin takia jo 38+0.
 
No näin voi kyllä olla meilläkin, että sektioon joudun. Saako kysyä, minkä vuoksi teillä todennäköisesti sektio edessä?

Sen verran tuli vauriota ekassa etten ehkä uskalla toista kertaa alateitse, ettei sit tulis mitään lopullista ongelmaa, jos vanhat arvet repeää. Mut katsotaan nyt vielä. Meen pelkopolille sit kun sen aika on.
 
Sen verran tuli vauriota ekassa etten ehkä uskalla toista kertaa alateitse, ettei sit tulis mitään lopullista ongelmaa, jos vanhat arvet repeää. Mut katsotaan nyt vielä. Meen pelkopolille sit kun sen aika on.

Okei. Hyvä, että mahdollisuus on ennalta jo tiedossa, niin voi valmistautua.
 
2.11. / Sammie /PKSSK

3.11. / laapotti/ mikkeli

4.11. / Mepe / Jorvi

5.11. / Hidkau / OYS[/QUOTE]

2.11/HeppuLyyli/ OYS
 
1.11. / bluebe / TAYS

2.11. / Sammie /PKSSK
2.11. / HeppuLyyli / OYS

3.11. / laapotti/ mikkeli

4.11. / Mepe / Jorvi

5.11. / Hidkau / OYS

HeppuLyyli muokkasin vähän listaa ja siirsin sut tonne aikajärjestykseen :)
 
1.11. / bluebe / TAYS

2.11. / Sammie /PKSSK
2.11. / HeppuLyyli / OYS

3.11. / laapotti/ mikkeli

4.11. / Mepe / Lohjan sairaala

5.11. / Hidkau / OYS
 
1.11. / bluebe / TAYS
2.11. / Sammie /PKSSK
2.11. / HeppuLyyli / OYS
3.11. / laapotti/ mikkeli
4.11. / Mepe / Lohjan sairaala
5.11. / Hidkau / OYS

8.11. / Leenuli / Jorvi tai NKL - tosin minulle tulee suunniteltu sektio kahden edellisen kiireellisen sektion vuoksi, eli varmaan sitten tehdään lokakuun puolella. Mutta taidan uskaltaa laittaa tän laskennallisen tänne, kun en malta olla iloitsematta asiasta :)
 
Sen verran tuli vauriota ekassa etten ehkä uskalla toista kertaa alateitse, ettei sit tulis mitään lopullista ongelmaa, jos vanhat arvet repeää. Mut katsotaan nyt vielä. Meen pelkopolille sit kun sen aika on.

Mulla tämä sama, ekasta repes sulkijalihasta myöten kaikki, toinen syntyi kuitenkin alateitse kun parantui hyvin ja annettiin lupa siihen, ja tämä kolmas tulee myös alateitse mutta 38 viikon tienoilla käynnistys kuten tokasta ettei kasva liian isoksi :)
 
Mulla tämä sama, ekasta repes sulkijalihasta myöten kaikki, toinen syntyi kuitenkin alateitse kun parantui hyvin ja annettiin lupa siihen, ja tämä kolmas tulee myös alateitse mutta 38 viikon tienoilla käynnistys kuten tokasta ettei kasva liian isoksi :)

Toki siinä on toi mahdollisuus et kaikki menee hyvin. Jos joku vois luvata et menee, synnyttäisin tottakai alateitse. Nyt en tiedä vielä..
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top