Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milloha se Nipsutin tulee, kun en voi kirjautuu tosta kakka sähköpostista ulos enkä sammuttaa konetta, et pääsis niitä vale Bountyja ostelee.. :rolleyes: Salasanan kun unohin samantien, kun pääsin kirjautumaan..

Mäki oon sit kyl niin messissä siel facen puolella. Muutenkin kun siellä tulee oltua. Ja ehkä siel helpompi pysyä jutustelun perässä,kun täällä niin paljon noita asiakansioita :)

Hotmailissa se on kyl hiton rasittavaa puuhaa se, kun on sähköposti varmenteet ja puhelin varmenteet.. Ja miullaku on toinen sähköposti myös hotmailissa ni eihä tää netti ymmärrä, et haluan olla kummassaki yhtä aikaa kirjautuneena ja siihe se kuseeki se salasanan uusiminen.. :(

Kun se bloggaa toisesta ulos, kun meet kattoo varmennuskoodin ja sit siun pitää táas lähettää uus koodi, kun se on blogannu siut ulos ja katsoo, et se istunto on päättyny jajajajaja ärrrrrrrr....

Mut hei.. Sähän voit vaihtaa FB:hen sen oletussähköpostin siks aikaa et pääset siihen ryhmään sit..

Täytyy tähän väliin kehua Gmailin integraatiomahdollisuuksia! On kaikki mahdollinen yhden tilin alla ja kaikki synkronisoi itsestään puhelimesta, koneelta ja tabletilta - valokuvat, kalenteri, yhteystiedot, tiedostot... Me likes! Roskapostisuodatin ja sähköpostien lajittelukin on älyttömästi parempaa kuin monessa muussa palvelussa. Google+:a en ole alkanut käyttää ainakaan vielä, mutta kai sekin ihan kiva lisä on.

Edit. Erittäin loistava juttu, varsinkin kun käyttää androidin puhelinta & tabua ja Applen läppäriä - ei tiedonsiirto muuten näiden kesken ole mitään maailman helpointa.

Onnistuiskohan moinen. :rolleyes: Paitsi et mie en haluu tohon vakkariin mitää fabo-viestejä.. Senhän takia mie laitoin ton kakkapostin siihenki...

Lisäät sinne ton sun vakkarin ja sit ku sut on saatu sinne ryhmään ni sit voit vaihtaa sen takas. Ainakin mä oon vaihellu tuol noit s-postei ihan huolel joskus.

Mä tein uuden mailin just luukkuun vaan facee varten. en haluu face-juttui mihinkään viralliseen mailiin yms

Paitti etten oo kyl muuten ihan sata varma et tuleeks FB:st s-postiin joku vahvistusjuttu ku vaihtaa sitä oletussähköpostia..

Nonnii naiset. Tein ryhmän ja Mannaryyni sai kunnian olla eka kutsuttu. Toivottavasti kestit siellä ny salasanapaineissa :)

Mulle voi laitella yv:llä meiliosoitteita kutsuja varten. Eli siis tuolta postilaatikko-kohdasta. Sinne kun alkaa kirjoittaa nipsum... niin ilmestyy mun profiili siihen tyrkylle valkattavaksi.

Takaisin