Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin karsastan mitään erotteluita mutta jos haluaa että ryhmä on palstalaisten ryhmä niin pitää määrittää se palstalaisuus. Mut vaikea siihen mitään viestimäärärajaa tai muuta on heittää. Olettaisin ettei sinne nyt mitään sellaista älytöntä ryntäystä hiljaisista tyypeistä tule että tarvitsisi miettiä että onko joku stalkkeri vai palstan jengiä.

Ja mun puolesta face saa olla vaikka ihan hiljainen ryhmä, jonne voi laittaa noita tapaamisehdotuksia yms. tiedotuksia. Ja sit jos tulee jotain sellaista asiaa mitä ei halua tänne niin siellä voi tarpeen mukaan aloittaa keskusteluja.

Sehän siinä vähän jännittää että jos tulee kuppikuntia tästä eli jostain asiasta on puhuttu facessa ja jostain täällä ja sit joku kokee itsensä ulkopuoliseksi sen takia kun ei ole ollut jommalla kummalla puolella mukana jutussa. Mutta eiks me olla aika fiksua jengiä sen puoleen ettei aleta turhista nipoilla ja ottaa herneitä? :)

En minäkään, oon sen verta uusavuton tässä internetin ihmeellisessä maailmassa :confused:

Tää on niin tätä, kun naiset järkkää jotain ja kauhee säätö :grin Ihan perus!
Ja mulla ei mitään hajua mitä mun facemaili, pitää alkaa ettimään.

Ja siis ei mitään rankkaa kastijakoa, mut just sellanen maalaisjärjellä että kuka nyt täälläkin pyörii ja höpöttelee sopii hyvin sinnekin :)

Mä lähen käymään lenkillä ja kaupassa (pakko varmaan ostaa magnum vaikka mietin että tänään olisi jädetön päivä). Sen jälkeen laitan jonkun näköisen ryhmän alkuun tonne facen puolelle ja infoan tänne onnistuinko ja jos onnistuin laitan ohjeita ja kutsuja tulemaan :)

Tuu äkkii takas, en jaksa muistaa uudestaa salasanaa minkä jo unohin! :P

Onnee vaan tulla takas ja yrittää päästä kärryille ku jokainen ketju päivittyy about joka toinen minuutti :grin

Nojoo täs saa olla melko noheva, et pysyy kärryllä. Ehkä tää on vaan sitä aivojumppaa, ettei raskausdementia ihan rappioita aivojamme? :grin Miettikääs sitä,kun täs välis pitää joskus tulevaisuudessa vauvaki hoitaa :p

Juu, kyllähän me täällä tiedetään toistemme nimimerkit, mut mitäpäs sitten kun tulee parin kuukauden päästä joku tänne kyselee et saako liittyä ja sillä ois motiivina tavata livenä lähialueen tyyppejä? Mä haluan et kaikki saa vertaistukea ja mahdollisuuden löytää äitikamuja. Mut emmä ala asiassa vääntämään, mä en vaan haluu et joku jätetään ulkopuolelle ja sen mahdollisuudet tutustua muihin tyrmätään täysin. Sen virheen tuossa alkuperäisessä ryhmässä musta tekivät..

Emmää nyt ajattelis, et se on tään ryhmän ajatuksenakaan. :confused: Tai sit miulla on mennyt jotai totaalisen ohi!

Miulla oli äsken yks hyvä mielessä, mut se unohtu! Reiskajengi heh. :p

Reiskojen mammojen kerho.... Huono! Mut ei pliis silakoita :)

Siis tääääh? Keitäs ne nämä limaset feikki nussijat on? :eek::laughing025Ekskusemua?

Takaisin