Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja toukoihme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jes, kiva että meitä on näin paljon jo nyt! :) mulla kierron pituus vaihdellu paljon mutta 2 päivä suunnillee olis la :) joku kysyi onko muita kenellä on lapsia entuudestaan niin meillä on 1v1kk tyttö <3 niin hieno mimmi että pikkusisaruksella on varmaa paineita jo nyt ;) oireita kova väsymys ja usein vessassa ravaaminen. Ajoittain on ollu iltasin kuvottava olo ja välillä nippailee vatsaa, huomattavasti vähemmän ku viimeks, taitaa olla paikat löystyny :D mut hyvää vointia kaikille. Olis kiva tietää mistä päin odottelijat on, mä oon Lahdesta. :)

neuvolaan soitettu ja ensimmäine ultra ja neuvola varattu... varasin tämän hetkiseen kotikuntaan niin yksin joudun käymään :/ toivottavasti kaikki olis huvin siellä... pahoinvointia ja kiristävää tunnetta mahassa, armoton väsymys ja vessakäynnit sekä hieman herkät rinnat, mainitakseni kun joku kyseli oireista... tämä odottelija vielä kuopiossa, kohta kajaanissa :)

Heippa!Täällä plussattiin tänään kp 28/29 haalea plussa :) Laskettu aika olisi 13.5 (edellinen on syntynyt 13 pv, laskettu aika oli pojalla silloin 21.9, mutta tulikin jo 38+6 viikolla).. Saa siis nähdä mitä tämä tyyppi meinaa ;D
Jännityksellä elellään, tosi jännityksellä!
Samaan aikaan odotan innolla kaikkea, mutta samaan aikaan stressaa kaikki turha, mille on kuitenkin myös oma aikansa ja paikkansa!
Jo tänään ajattelin ekaa kertaa: pojalla uhma, ollaan uusioperhe ja entuudestaan meitä on jo tavallaan 4 ja nyt tulee yksi lisää, miten nämä mussukat ottavat uuden mussukan.. ja tunnen jo nyt uudesta mustasukkaisuudesta syyllisyyttä, vaikka siihen ei ole aihetta - ne kyllä ovat mustasukkaisia aina jossain vaiheessa.. :)

Mulla oireita ei ole ollut läheskään niin paljon kuin pojasta jo näinä aikoina! Vaikka onhan nyt vasta 3+6, mutta ekasta turposi maha jo 1,5 v ennen testiä, eikä housut menneet kiinni plussapäivänä, ekasta myös oksetti ja pissatti enemmän.. tiedä sitten ;D
Oireita ovat olleet, jano, pienet mielialanvaihtelut, älytön kiukku välillä, välillä naureskelu ihan tyhmille asioille???, mahakrampit, tissit aristaa hieman ja muutama päivä sitten niitä tuikki, repäisykipujakin on ollut välillä muutamia kertoja päivässä.
Mulla lievää pahoinvointia aiheuttaa tämä "krapulainen suu" - olo! Paljon tulee juotua ja vähän enemmän pissailtua. Eilen kävin jo toista kertaa yöllä vessassa, että eiköhän se yöramppaaminenkin ala :D

Neuvolaan soittelin tänään ja la olis 1.5. Esikoispoika on nyt vajaan vuoden ikäinen. :)

Lahdesta tavallaan minäkin tai ainakin sen esikaupunkialueelta :greet025

Mä varasin tänään varhaisultran vajaan kolmen viikon päähän yksityiselle eli sillon ollaan kahdeksannella viikolla. Myös neuvolaan soitin ja sain ajan 23.9. sekä neuvolaan lääkärille ja ultraan 1.10. aika. Pitää mennä tietyillä viikoilla, jos haluaa osallistua seulontoihin. Ja sitten 2.10. lähdenkin lentoon Espanjaan. Kivempi sitten lähteä lomalle, kun ressaan jonkun verran, että onko siellä masussa kaikki hyvin.

Oireita mulla on megaväsymys, välillä ruokahaluttomuus (etova olo), jalat turpoo sekä masu turvonnut ja kihelmöintiä masussa (toiv on vaan hyvä juttu).

Osallistuuko teillä puolisot ultraan ym.?

Täällä tehty eka haalea plussa viime viikon torstaina ja clearblue näytti lauantaina 1-2. Tällä viikolla täytyy vielä tehdä uudet testit kun mielestäni clerablue näytti liian vähän ja luulisi plussien olevan tummempia jo nyt. Mutta siis vielä raskaana ennenkuin toisin todistetaan :rolleyes: Ja LA olisi joskus toukokuun toisella viikolla. Neuvolaan soittelen kun oon tehnyt uuden testin.
Niin ja ennestään reilu 1v tyttö. :love017

Meillä ekan raskauden aikana mies osallistui kaikkiin ultriin. Nyt jos tässä toisessa niin pitkälle päästään niin täytyy vähän sumplia tytön hoidon kanssa, että joutuuko mies jäädä tytön kanssa kotiin ja menen yksin kun käsittääkseni sinne ei saa lapsia ottaa mukaan enkä halua vielä varhaisessa vaiheessa ottaa riskiä, että joku tulee hoitamaan tyttöä ja arvaa mistä on kyse.

Täällä mennään samoilla linjoilla Persikan kanssa, eka testi viime ke, tosi haalea plussa, sitten perjantaina Clear Blue 1-2 viikkoa, ja LA olisi 7.5. Jotenkin ajattelin että pitäisi olla tummempia viivoja, joten tänään ostin taas yhden liuskatestin, ja jo
vähän tummempana plussa, niin eiköhän se hormoni sieltä nouse. Jotenkin vaan pelkään ihan mielettömästi kun tätä toista on jo toivottu ja tehty hetken aikaa. Ennestään meillä on ihana 2v tyttö.

Omista oireista sen verran, että hetkittäinen paniikki käy vierailulla, koska olen mielestäni oireeton. Onko siellä mahassa oikeasti ketään? Huhuuu?

Toisaalta
- käyn vessassa paljon. Jopa keskellä yötä (todella outoa minulle)
- himoitsen suklaata (tämä voi olla ihan normaaliakin ja nyt "annan himolle pikkusormen, koska on syy")
- väsyttää aamuisin aika paljon (olen yleensä aamuvirkku)
- **tuttaa välillä aivan todella rankasti.

Ensimmäinen neuvola-aika varattu ja sain sen keskiviikolle 25.9.

Asustelen tällä hetkellä Varsinais-Suomessa, mutta ilmeisesti muutto Keski-Suomeen on edessä viimeistään äitiysloman alkaessa. Hirvittää/jännittää/pelottaa, koska tämä oli täysin vahinko. Olemme tunteneet vasta pari kuukautta tulevan isän kanssa ja vaikka ihanasti ihastuneita ollaankin, minua hirvittää! En siis suosittele ehkäisyrengasta ehkäisytarkoitukseen... o_O

Meillä mies osallistuu kaikkiin ultriin, ekaa odotin yksin, koska ex-puoliso sairastui silloin, niin tämä on mulle ihan uusi juttu kun joku on odottamassa mun kanssa <3 <3 <3

Eilen tuli plussa, ihanaa! <3 Kierukan otin pois heinäkuun puolivälissä ja nyt on pullat uunissa :D Ei siis kauaa mennyt.. Jännittää, itkettää, naurattaa, pelottaakin vähän.. Tunteet menee ihan ees sun taas, itkettää ja naurattaa vuorotellen. :D Tänään pitäisi varata neuvola :) Mieskin on ihan täpinöissään ja hokee koko ajan että musta tulee isipappa :D

täällä eilen käyty lääkärissä ja 4+5 omien laskujen mukaan menos la 7.5.2014, ultralla katto että oikees paikas. 4vko pääst kontrolliultra. 2. lapsi kyseessä.

Yritin katsoa etusivuilta löytyvää synnytysvideoa, mutta en pystynyt - en päässyt edes alkuun, kun meinasin oksentaa ja itkeä! Olen kyllä jo monta vuotta "tiennyt" synnyttäväni sektiolla, mutta pelkään myös tätä vaihtoehtoa :( Apua?

Onko sinulla joku terveydellinen syy, miksi pääset sektioon vai mistä tiedät? Itse myös mieluummin sektiolla synnyttäisin, mutta ei kai sitä saa valita ellei riskejä ole. Ystäväni "parani" synnytyksestä todella nopeasti sektion jälkeen, kun ei vuotanut ollenkaan verrattuna ystäviini, jotka synnyttänyt alateitse.

täällä eilen käyty lääkärissä ja 4+5 omien laskujen mukaan menos la 7.5.2014, ultralla katto että oikees paikas. 4vko pääst kontrolliultra. 2. lapsi kyseessä.

Miten pääsit heti ultraan? Ite varasin varhaisultraan ajan yksityiselle viikolle 8. Haluisin jo aikaisemmin, mutta pelkään ettei sydänäänet kuulu vielä kunnolla.

femmina asun ulkomailla, mulla ollu 4 keskenmenoa reilus vuodes eli hiukka tarkempi kontrolli, seuraava ultra 4vko päästä. kunnon tukilääkitys jotta kaikki menis hyvin tällä kertaa. lääkäri halus kattoo että oikeessa paikassa on ja eihä se mua haittaa yhtää et katto ultralla ku olo helpottu siinä jo et näki et jotai tapahtuu. oireet on alkan voimistuu tässä hiljallee näköjään. mul on jo yks lapsi mut 11/2011- 01/2013 oli 4 keskenmenoa joista 2 keskeytyneit ja jouduin kaavintaan, vikas keskeytynees ehin kuulla sydänäänet kerran, sit pari viikkoo myöhemmi oli kuollu.

Oi Gatusa, rankalta kuulostaa. ❤

Mulla on eka neuvola 24.9., ootan nyt lappusia postissa että pääsen soittaa synnärille ja varaamaan ekaa ultraa. Laskeskelin että eka ultra ois kai lokakuun puolessa välissä ja toka ennen joulua.

Vähän jännittää että onko kaikki OK, mulla ei ollu ekas raskaudes juuri ollenkaan rask.pahoinvointia, ei nytkään, mutta huippaa vähän väliä, repäsykipuja onnja vatsa jo nyt turvonnut :O Rinnat ei oo turvonneet yhtään, viimeks oli tosi turvonneet jo tässä vaiheessa. Mahaan koskee mullakin välillä, kaipa tää kuuluu asiaan.

Toivotaan että kaikki hyvin meillä kaikilla, tsemppiä odotukseen ❤❤❤

femmina asun ulkomailla, mulla ollu 4 keskenmenoa reilus vuodes eli hiukka tarkempi kontrolli, seuraava ultra 4vko päästä. kunnon tukilääkitys jotta kaikki menis hyvin tällä kertaa. lääkäri halus kattoo että oikeessa paikassa on ja eihä se mua haittaa yhtää et katto ultralla ku olo helpottu siinä jo et näki et jotai tapahtuu. oireet on alkan voimistuu tässä hiljallee näköjään. mul on jo yks lapsi mut 11/2011- 01/2013 oli 4 keskenmenoa joista 2 keskeytyneit ja jouduin kaavintaan, vikas keskeytynees ehin kuulla sydänäänet kerran, sit pari viikkoo myöhemmi oli kuollu.

Voi itku, tsemppiä tosi paljon odotukseen :love2

kiitos samoin femmina :) tuli opittua kantapään kautta et mikää ei ol itsestäänselvyys joten täs jännitykses ja vähä pelos eletää vaikka lääkitykset olenki mut mul ei selvinny mist nuo 4 keskenmenoo johtu ku mun verikokeet tuli takas normaaleina. no josko tää lääkearsenaali mikä määrättii koko raskausajaks auttas. progesteronia pitää piikittää eka kolmannes, muut lääkkeet loppuun asti. menispä aika nopeemmin 4 viikkoo tuntuu ikuisuudelt.

Takaisin