Laskettu aika Helmikuussa 2017 -lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Heihel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Heippa!
Jospa minäkin uskaltaisin varovasti tänne kurkistella. Meillä entuudestaan jo kolme lasta, viimeisimmän jälkeen todettiin että kohtu heikossa kunnossa eli raskautumista ei enää suositeltu. Kierukasta huolimatta eilen plussasin, huomenna vielä labraan ja sitten pitänee soittaa neuvolaan et kierukka veks. Jos nyt raskaana todella olen niin riskiraskaus tulee olemaan kyseessä ja vauva tulee todennäköisesti syntymään suunnitellusti sektiolla reilusti etuajassa, ettei kohtuni joudu niin kovalle koetukselle. Laskettu aika alustavasti 27.2, laskin ihan kuukautisten perusteella, kun ne on mulla koko ajan normaalisti ja säännöllisesti tulleet kierukasta huolimatta. Kyllä pelottaa, hirvittää, kauhistuttaa. Toisaalta, ennen kuin edellisessä synnytyksessä sanottiin ettei raskaus ole enää suositeltavaa niin me oltiin kovasti toivottu juuri neljää lasta. Eli toisaalta, olen onneni kukkuloilla koska tätähän mä toivoin, toisaalta kauhusta kankeana riskiraskauden vuoksi. Olipas sekavaa tekstiä, mutta niin on kyllä oma mielikin sekaisin tällä hetkellä!

Huh, onpa siellä jännä paikka sinis! Ainakin pienellä vaikuttaisi olevan kova tahto elämään kun kierukasta huolimatta päättänyt tarttua matkaan! Toivottavasti raskaus sujuu hienosti :)

Minutkin voi laittaa listaan :) neuvolan mukaan la 16.2. joka tarkentuu ja varmasti siirtyy ensi viikolla. Ikää 25, toinen lapsi ja khks.

Juu, labra kertoi myös että raskaana ollaan. Fiilikset on kyllä tosi sekavat tällä hetkellä. Täytyy huomenna soittaa neuvolaan ja kysyä et mitäs ihmettä nyt tehdään...

Huomenna sit neuvolalääkäriin, yrittää poistaa kierukan ja ultrataan. Kierukan poistossa nyt tietysti keskenmenoriski, mutta niin on ilmeisesti sen jättämisessäkin.. Neuvolassa ei tyrmätty ajatusta raskauden jatkumisesta eli ihan hyvillä mielin huomenna lähden sinne juttelemaan. Jännittää ja pelottaa kyllä ihan kauheasti, kun ei tässä oikein mikään ole varmaa. Mutta toivoa ilmeisesti on. Se olisi mitä ilmeisemmin tänään 6+3. Laskettu aika siis olisi 27.2. :) tässähän tuntuu vähän siltä kuin uskaltaisi olla iloinen, kunhan nyt vain kaikki sujuisi hyvin.

Onnea kaikille uusille plussaajille! Tervetuloa mukaan osallistumaan keskusteluihin! :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin