Lapsimessut 2016

Nessu

Asioista perillä oleva
Lokamammat 2016
Kuka on menossa Lapsimessuille Helsinkiin huhtikuussa? Meinattiin miehen kanssa mennä, mutta jäin miettimään, miten paljon messuilla on odottajalle ja tulevalle vauvaperheelle hyödyllistä nähtävää ja koettavaa?

Selailin kyllä näytteilleasettajalistaa, mutta ei siitä kauheasti irronnut.

Te, jotka ootte käyneet messuilla aiempina vuosina, sanokaas, kannattaako mennä? Kiitos :)
 
Kyllä siellä on erilaisia ideoita taaperon touhuihin(tai ainakin niin fbssä mainostavat eri näytteilleasettajat), ja miksei niitä voi käyttää jos itse liikkuvan vauveli kanssa. Siä pitäis ainakin olla ihan ok tarjouksia ja esittelyjä. Ja näytti siellä olevan näytteilleasettajana noita vauvanruokiin perehtyneitä yrityksiä, vaate esittelijöitä, kangas myyjiä jne. Joten kannattaa mennä kattomaan josko sieltä jotain ideaa tai tavaraa tarttuis mukaan, riippuu vähän itestä haluaako/jaksaako messuilla vai onko ne turha tapahtuma. Me ainakin vähän suunniteltiin et mentäs esikoisen ja miehen kanssa siä pyörähtään. Kun viime keväänä ei päästy kun esikoisen la oli niin lähellä.
 
Mä meen ja ainakin netist katoin et siel on jtn raskauteen liittyviä luentoja esim
 
Me käytiin ennen esikoisen syntymää kattomassa vaunuja, koska ajateltiin et siellä näkee kaikki yhden katon alla. Ja ostettiinkin sieltä sit messutarjouksella, saman ois toki saanut netistä. Ja sit viime vuonna käytiin kattomassa pyöräkärryjä. Kauheestihan siellä on kaikenlaista, vaatteita jne. Itse en ole kauhea shoppailija, kun se vaadittava pikkuraha puuttuu ja sillä oltiin ainaki ekalla kerralla ehkä vähä pettyneitä messuihin. Luentoja en oo siellä kuunnellut, mut ne kannattaa varmasti tsekata jos olis jotain itteä kiinnostavaa.

Oon ollu muutenki viime vuosina ehkä vähä pettyny kaikkiin messuihin, kun itse jotenkin odottaa et sieltä löytäis jotain uutta, niinkuin messut ymmärtääkseni on alkujaan ollut uusien tuotteiden lanseerausta tms. varten. Mut nykyään siellä on ihan samat tavarat kuin liikkeissä ja samat tarjoukset saa myös sieltä eikä vain messuilta.
 
Kiitos kaikille tähän mennessä messuista kokemuksiaan kertoneille. :)

Meilläkin on ajatuksena, että mennään sinne, jos siellä voi kätevästi vertailla monenlaisia vaunuja ja muita vauvatarvikkeita. Tosi huonosti oli infoa messujen sivuilla, että mitä siellä olis tarjolla just tässä elämänvaiheessa oleville.

En usko, et mekään jaksetaan luennoilla istua, tavarapuoli ja mahdolliset messutarjoukset kiinnostaa enemmän.
 
Itseä kiinnostaisi lähteä sinne hamstraamaan esikoiselle vaatteita, mutta tosiaan samat tarjoukset on yleensä netissäkin ja niihin, mistä itse olisin menossa ostamaan on kauheat jonot ja tuskastuisi lapsi ja varmasti mieskin, jos se mukaan tulisi, joten helpommalla pääsee kun tilaa kotisohvalta. :grin

Jos olisi ensimmäinen lapsi tulossa, niin vaunuja voisin kyllä lähteä sinne katselemaan kun siellä tosiaan on varmasti saman katon alla kunnon valikoima! :)
 
Mä kans mietin tuota et vaunuja sinne katsomaan mut en tiedä oliko siellä nyt loppuviimein niin hyvä valikoima mitä katsoi noita näytteilleasettajia.Ja meillä kyl matkaakin aika paljon.Mut täytyy miettiä :)
 
Ei siellä mikään erikoinen valikoima vaunuja ole ollut. Lastenturva ja joku muu liike tais olla. Eli jos pk-seudulla asuu niin Vantaan rundilla näkee paremman valikoiman.
 
Juu näin mä ajattelinkin toki ihan kivan valikoiman jo tänään katselin ku vähän innostuin :)
 
Me ollaan miehen kanssa menossa ekaa kertaa messuille tänä vuonna. Viime vuonna mietittiin lähtöä, mutta samalle viikonlopulle sattui jotain muuta. Tänä vuonna päätettiin sitten pitää yhteinen viikonloppu ja varattiin hotelli, että päästään rentoutumaan kahdestaan.

Itse en ole (ainakaan vielä) hullaantunut kalliisiin lastenvaatteisiin, koska budjetti ei salli sitä, joten en messuilta niitä vaatelöytöjä odota. Ajateltiin käydä katsastamassa miltä siellä näyttää ja sitten mahdollisesti ensi vuonna mennä lasten kanssa. Kuulemma siellä on lapsille paljon ohjelmaa.

Mulla on muuten blogissa vielä tämän päivän arvonnassa lapsimessuille lippuja!
 
Justcallmesuzy, mistä sun blogin löytää? Mä ehottomasti haluun osallistua arvontaan! :)
 
Nessu, jos käyt koneella foorumilla niin allekirjoituksessa on linkki. Nyt oon itsekin kännykällä niin en muista osoitetta.
 
Minkä ikäisen lapsen kanssa messuilla kannattaa käydä? Pääseekö melko reilun kokoisten rattaiden kanssa etenemään? meillä ei ole matkarattaita.
 
Takaisin
Top