Lapsimessut 10.-12.4.

Annnika

Kommentoinnin ninja
Heinämammat 2016
Marrasmammat 2018
"Lapsimessut, vuoden hulvattomin viikonloppu koko perheelle
järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä pe–su 10.–12.4.2015."

Täällä on ilmeisesti useampikin, joka on lähdössä Lapsimessuille :). Joten ajattelin, että sillekin voisi olla oma ketju ajatustenvaihtoa varten ennen ja jälkeen messujen.
Hyödyllisiä vinkkejä messuja varten? Jos vaikka olet aikasemmin käyny.
Mikä päivä ajattelit mennä? Odotuksia messuilta?

Ollaan menossa avokin kanssa, mutta päivää ei olla vielä päätetty. Tod näk la tai su. Ajateltiin, tai varmaan lähinnä mie ajattelin :p, että tuolta saisi hyvää kokonaiskuvaa tarvikkeista sun muusta, mitä pitää tai olisi hyvä hankkia ja ehkä siellä olisi jotain tarjouksiakin. Ootan kans, et pääsen hipelöimään vauvojen vaatteita ja jos itellekin jotain...
 
Oon ymmärtäny et siellä on ihan järkky ryysis kaikkina päivinä ja varsinki miikkareiden kojulla äidit repii toisiaan tukasta jne :D olin eka menossa mut ku kuulin miten paljon siellä on väkee niin oon tainnu muuttaa mieleni :D
 
Eiks tuolla kerrota sit uus äitiyspakkaus?? Pohdein vaan et maltanko odottaa sinne asti ja arpoa sit kumpaa pakkausta havittelen :)
 
Juu mulla kanssa muistikuva että siellä julkastaan äp- pakkaus. Josta puheen ollen siinä uutuutena Reiman haalari!! (Pirkka lehdessä oli juttua kuulemma).
Mä kävin siellä muutama vuosi sitten ja voin kertoo että vaunujen kanssa kulkeminen oli ihan kamalaa, liikaa porukkaa:/
 
Meinaan kyl uskaltaa mennä vaikka olis millain ryysis :happy119
 
Mä olisin kyllä halunnut mennä noille messuille, mutta vakkarina käyn Tampereen Hevoset -messuilla, jotka sattuu nyt oleen samana viikonloppuna. Mutta ehkä ihan hyvä näin, koska mua ahdistaa kamala tungos ja varmasti lapsimessuilla on vielä kamalampaa se tungos kuin hevosmessuilla. o_O
 
Itse olen menossa samaan aikaan oleville lemmikkimessuille avuksi, seuraksi ja tapaamaan kavereita (omat katit jää kotiin). Lapsimessuilla tulee kuitenkin varmaan pyörähdettyä. Aiemminkin olen niillä käynyt hakemassa hattaraa ja meno siellä on sellaista, että olenkin kutsunut niitä ehkäisymessuiksi, koska siellä kun käy niin ei vähään aikaan tee mieli hankkia lapsia :P
 
Minäku kuulin moisista messuista ni aloin pyörittelee ideaa sinne lähtemisestä. Miestä kosiskelin mukaan, tiedän ettei kumminka lähde ni varmistelin jo äitiäni matkaan. TOSIN tuolla on varmaan KAMALA RYYSIS ja vihaan tungosta ja ihmisiä jotka ei osaa liikkua väenpaljoudessa vaan mennään "minä ensin joka paikkaan minä minäminä"-periaatteella. Ehkä taidankin harkita noita messuja uudestaan kun meillä jo lähes kaikki isompi tavara hankittuna (kylpyamme ja sitterit pitää hankkia) ni ei tuu ainaka sitte mielipahaa että "onko niitä tommosiaki, mitäpä jos...."... ja ukko ei tosiaan ryysikseen lähe, se on varmaa jos mikä. Hyvä että tämmösen pikkukaupungin syysmarkkinat ja muut pystyy käymään. Kirjaimellisesti vaan KÄYMÄÄN. :D kiertää kojut ja kotiin :D
 
Luulen, että meiltä jää nyt noi lapsimessut väliin. Aikaisemmin oli tarkoitus mennä sinne, mut nyt on ainakin tilanne se, ettei saa rasittaa itseään. Joten ketkä menette, nii kertokaa sitten minkälaista siellä oli?
 
Kiinnostaisi kyllä lähteä, pääsisi näkemään ja ostelemaan kaikkea kivaa.
 
Joku tuolta meidän syyskuisten äitien fb ryhmästä sano että 'pasilan esemalta olis helppo mennä messukeskukseen, kun mä en haluaís ajaa yksin sinne helsinkiin. Rattailla vois olla kiva ja nuorinkin pääsis junaan :D
 
Joo, siint asemalta on ihan lyhyt matka ja myös opasteet Messukeskukseen.
 
Tästä Espoosta olis kyllä helppo lähteä käväsemään messuilla, mutta mitä nyt aiempina vuosina käyny eri messutapahtumissa, niin ei siellä kyllä koskaan oikeen mitää ostettavaa oo ollu :sad001 Saishan siellä toki päivän kulumaan kivasti, mutta hyöty voi olla aika pieni. Pitää vielä harkita.
 
Mie oon kyl tykänny kaikist messuista. Vähän aiheesta poiketen täytyy sanoa, et ihan parhaat messut on Kaneus ja Terveys-messut, jotka nykyään taitaa olla nimellä "I love me", siel on tullu käytyä monena vuonna peräkkäin.
 
Nostelenpa tätäkin ylöspäin.. Sain tuon ukon houkuteltua tänne niin mennään nyt vissii lauantaina.. Siellä näyttää olevan muitaki messuja kuten outlet expo missä on vissii hyvii tarjouksia ni ei tarvii pelkkii lastenjuttuja katella :) ja koiralle jotai lemmikki messuilta
 
Vau.fi muuten osallistuu Lapsimessuille, löytyy odottajan olohuoneesta. :) Minäkin ole sielä, mutta en työksi vaan aivan huviksi perheen kanssa ja siis anonyymisti. :)
 
En tosin meinaa hengailla koko aikaa siis Vaun nurkissa! :D Pitää käydä kiertämässä myös Aksyn piste, Imetyksen tuen piste, Mimmien konsertti (joka päivä 12.30) ja sitten PetExpon puolelle katselemaan eläimiä, joita tuo esikoinen rakastaa. :) Mimmit on meillä muuten nyt kova sana! Ja musiikki on kivaa äidin ja isinkin korvissa. :D Juniorilta Mimmien Muskari on ainoa, jota meillä saa esikoinen toistaiseksi katsoa ja mielellään katsookin! Hihkuu innoissaan, tanssii ja ''laulaa'' tahdissa. ^_^ Ja hurjasti taputetaan aina myös! :love7
 
Kattelin lapsimessujen sivuja, ei taida olla niin hyödyllinen reissu että maksais bensat parkit ja kaks lippua :/ pet expo kyllä saa mut harkitsemaan uudestaaaan.. !! :P
 
Takaisin
Top