Täällä poika 1v 7kk nukahtaa edelleen tissille iltaisin :bag: Havahtuu kyllä aina jonkin verran pinnikseen siirrossa. Joskus herää kokonaankin, mutta yleensä nukahtaa melko hyvin heti uudelleen kun on siirretty sänkyyn. Nyt viime aikoina on ruvennut olemaan välillä aika vaativa sen suhteen, missä mun pitää olla, jos on kokonaan hereillä sängyssään unta hakemassa. Mun pitää siis seistä siinä sängyn vieressä ja ehkä jopa silitellä vähän, tai pitää kädestä kiinni niin kauan, että herra suvaitsee nukahtaa kunnolla, tähän vaiheeseen ei yleensä kuitenkaan mene kuin ehkä kymmenisen minuuttia. Usein tosin herää sitten viiden minuutin päästä katselemaan, missä olen, ja jos en olekaan siinä sängyn vieressä tönöttömässä enää, vaan makaan omalla sängylläni pinniksen vieressä odottamassa, että poika nukahtaa kunnolla, poika nousee pystyyn ja huuto on aivan kauhea :O Ei auta muu kuin mennä seisoksimaan siihen sängyn viereen uudelleen hetkeksi, ja poika menee tyytyväisenä takaisin maate ja yleensä nukahtaa hyvin pian siinä. Voi olla, että tähän vaikuttaa jonkin asteinen eroahdistus, joka on muutoinkin ruvennut nostamaan päätään nyt viime viikkoina, kun tahtoo olla itkuista päiväkotiinkin jääminen. Sitten kun poika on nukahtanut kunnolla, niin voin sammuttaa valot (yövalo jää päälle), ja poistua huoneesta aivan rauhassa.